Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava kao dijalog (CROSBI ID 577119)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Bilić Meštrić, Klara Nastava kao dijalog // Međunarodni znanstveni skup Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (2011., Osijek) Hrvatska, 01.01.2012-01.01.2012

Podaci o odgovornosti

Bilić Meštrić, Klara

hrvatski

Nastava kao dijalog

Svrha ovog istraživanja bila je prikazati važnost dijaloga u nastavnom diskursu na temelju teorijskih postavki američkih znanstvenika Nicholasa C. Burbulesa i Bertrama C. Brucea. Diskursno sagledavanje dijaloga pokazuje kako je nemoguće dijalogičnost nastavnog diskursa odrediti isključivo na temelju izmjene govornika u usmenoj komunikaciji, te kako je pitanje oblikovanja nastavnog diskursa puno šire od onoga što se događa u učionici. Burbules i Bruce gledaju na dijalog kao na pedagoški odnos utemeljen na stalnom, aktivnom (refleskivnom i recipročnom) sudjelovanju u diskursu. Na temelju teorijskih postavki dijaloga u diskursnoj analizi nastave, prikazano je akcijsko istraživanje o korištenju novih tehnologija u nastavi engleskog jezika na Učiteljskom fakultetu Osijek u Slavonskome Brodu provedeno 2010. godine. Akcijsko se istraživanje pokazalo kao plodno tlo za razvijanje dijaloških odnosa uslijed svoje refleksivne prirode koja poziva na pojačanu studentsku aktivnost u oblikovanju nastavnog diskursa. Isto tako, nove su se komunikacijske tehnologije, svojom polifonijskom strukturom, također pokazale kao medij koji potiče dijaloške odnose na nekoliko razina, aktivirajući dijaloške odnose među samim studentima, te razvijanjem samo-refleksivne uloge studenata.

dijaloški/monološki diskurs; nastavni diskurs; polifonija; akcijsko istraživanje; nove komunikacijske tehnologije

Rad je u postupku recenzije.

engleski

Dialogue in Educational Discourse

nije evidentirano

dialogic/monologic discourse; educational discourse; polyphony; action research; ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (2011., Osijek)

predavanje

01.01.2012-01.01.2012

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija