Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for? (CROSBI ID 577059)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Janković, Vesna ICT u visokom obrazovanju : moćno oruđe za što? / Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for? // Digital technologies and new forms of learning : proceedings = Digitalne tehnologije i novi oblici učenja : zbornik radova = Technologie digitali e nuove forme di appredimento : rendiconti / Milat, Josip (ur.). Split: Faculty of Philosophie, 2011. str. 141-159

Podaci o odgovornosti

Janković, Vesna

hrvatski

Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for?

Digital technologies are not neutral tools, but powerful generators of a new culture based on new cognitive, emotional, societal and economic structures. Domination of ‘Information’ in network society especially challenges humanities and social sciences, traditionally founded on critical reflection and extensive study of literature. Based on the qualitative research conducted among professors and students of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, this article will critically examine some possibilities and limitations of ICT within the academic education. *** Digitalne tehnologije nisu neutralna oruđa, nego moćni generatori nove kulture utemeljene u novim kognitivnim, emotivnim, societalnim i ekonomskim strukturama. Dominacija 'informacija' u umreženom društvu predstavlja osobit izazov za društvene i humanističke znanosti, tradicionalno utemeljene u kritičkoj refleksiji i ekstenzivnom studiranju literature. Ovaj rad će na temelju nedavno provedenih kvalitativnih istraživanja među nastavnicima i studentima Filozofskog fakulteta u Zagrebu pokušati kritički promotriti mogućnosti ali i ograničenja upotrebe ICT-a u akademskom obrazovanju.

ICT; information society; critical reflection

nije evidentirano

engleski

ICT u visokom obrazovanju : moćno oruđe za što?

Digital technologies are not neutral tools, but powerful generators of a new culture based on new cognitive, emotional, societal and economic structures. Domination of ‘Information’ in network society especially challenges humanities and social sciences, traditionally founded on critical reflection and extensive study of literature. Based on the qualitative research conducted among professors and students of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, this article will critically examine some possibilities and limitations of ICT within the academic education. *** Digitalne tehnologije nisu neutralna oruđa, nego moćni generatori nove kulture utemeljene u novim kognitivnim, emotivnim, societalnim i ekonomskim strukturama. Dominacija 'informacija' u umreženom društvu predstavlja osobit izazov za društvene i humanističke znanosti, tradicionalno utemeljene u kritičkoj refleksiji i ekstenzivnom studiranju literature. Ovaj rad će na temelju nedavno provedenih kvalitativnih istraživanja među nastavnicima i studentima Filozofskog fakulteta u Zagrebu pokušati kritički promotriti mogućnosti ali i ograničenja upotrebe ICT-a u akademskom obrazovanju.

ICT; informacijsko društvo; kritička refleksija

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

141-159.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Digital technologies and new forms of learning : proceedings = Digitalne tehnologije i novi oblici učenja : zbornik radova = Technologie digitali e nuove forme di appredimento : rendiconti

Milat, Josip

Split: Faculty of Philosophie

978-953-7395-35-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Sociologija