Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 532433

Percepcija engleskih samoglasničkih opreka kod hrvatskih učenika engleskoga jezika


Ćavar, Malgorzata Ewa; Oštarić, Antonio
Percepcija engleskih samoglasničkih opreka kod hrvatskih učenika engleskoga jezika // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici / Karabalić, Vladimir ; Aleksa Varga, Melita ; Pon, Leonard (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2011. str. 33-34 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 532433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija engleskih samoglasničkih opreka kod hrvatskih učenika engleskoga jezika
(Perception of English vocalic contrasts by Croatian L2 learners)

Autori
Ćavar, Malgorzata Ewa ; Oštarić, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici / Karabalić, Vladimir ; Aleksa Varga, Melita ; Pon, Leonard - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2011, 33-34

ISBN
9789533140377

Skup
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici / XXV. međunarodni znanstveni skup Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.-14.5.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
percepcija; samoglasničke opreke; engleski jezik
(perception; vocalic contrasts; English)

Sažetak
In the current study we have investigated in a forced-choice identification task the perception of American English vowels by Croatian learners at an intermediate and advanced levels. In particular we focused on the pairs /I/ versus /i:/, and /U/ versus /u:/ respectively, and additionally /ɛ/ versus /ae/. The aim of the study was to establish (1) the areas of relative difficulty in the discrimination of American English contrasts for Croatian learners, as well as (2) the level of the difference between the intermediate and advanced groups. It is often assumed that new structures are more difficult and the novelty is often understood in terms of “new” for the particular L2 sounds (e.g. Flege 1995). However, the best identification has been obtained for /ae/, which shows that the novelty of the structure cannot be described in terms of segments (e.g. de Jong et al. 2007, Kabak 2004, etc.). Further, substantial differences in the identification of the two pairs of high vowels indicate the importance of the phonetic cues (such as, for instance, the value of formants) in L2 perception. As to question (2), even advanced students have massive difficulty with perceiving the vocalic distinctions of English (with mean accuracy at 67-85%).

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-2120920-0896 - Percepcija i artikulacija u hrvatskome jeziku (Malgorzata Ewa Ćavar, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Citiraj ovu publikaciju

Ćavar, Malgorzata Ewa; Oštarić, Antonio
Percepcija engleskih samoglasničkih opreka kod hrvatskih učenika engleskoga jezika // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici / Karabalić, Vladimir ; Aleksa Varga, Melita ; Pon, Leonard (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2011. str. 33-34 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ćavar, M. & Oštarić, A. (2011) Percepcija engleskih samoglasničkih opreka kod hrvatskih učenika engleskoga jezika. U: Karabalić, V., Aleksa Varga, M. & Pon, L. (ur.)Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici.
@article{article, year = {2011}, pages = {33-34}, keywords = {perception, vocalic contrasts, English}, isbn = {9789533140377}, title = {Perception of English vocalic contrasts by Croatian L2 learners}, keyword = {perception, vocalic contrasts, English}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }