Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika (CROSBI ID 175120)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Papić, Anita
hrvatski
Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika
Današnji nastavnici moraju posjedovati e- kompetencije kako bi pričali istim jezikom sa učenicima 21. stoljeća. Neka od osnovnih obilježja učenika 21. stoljeća su da posjeduju sofisticirane vještine vezane uz informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i imaju specifične stilove učenja ; visoko cijene kreativnost, inovativnost i poduzetništvo ; vole multitasking i hipertekst, najbolje funkcioniraju kada su umreženi, žude za stalnim pohvalama i preferiraju učenje kroz igru ; Učenici ne mogu biti učinkoviti u sutrašnjem svijetu ako ih poučavamo jučerašnjim vještinama. Naime, od nastavnika se očekuje da posjeduju e- kompetencije kao što su kompetencije vezane uz računalom posredovanu komunikaciju (elektronička pošta, istovremene poruke, diskusijske skupine i raspravišta-forumi, brbljaonice, online oglasne ploče, mrežne stranice, online testovi, videokonferencije itd.), a s tim u vezi naravno i vještine pisane komunikacije (pravopis i gramatika). Nadalje, nastavnici bi trebali posjedovati e-kompetencije u smislu prihvaćanja i realizacije novih uloga kao moderatora, mentora, poticatelja, tehničkog savjetnika itd. odnosno prilagodljivosti različitim vrstama učenika i situacijama bez kontakta licem u lice. Naposljetku, e-kompetentan nastavnik trebao bi dobro poznavati tehnologiju i imati izvrsne organizacijske sposobnosti i sposobnosti upravljanja vremenom zbog sinkronih aktivnosti i davanja pravovremenih povratnih informacija učenicima.
pismenosti 21. stoljeća; nastavnici; e-kompetentnost
nije evidentirano
engleski
Towards 21. century literacy: E-competency of teachers
nije evidentirano
21. century literacy; e-competency; teachers
nije evidentirano