Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom (CROSBI ID 366739)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gorup, Anja Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Gorup, Anja

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom

U ovome radu obrađuje se proces upravljanja markom, definiran kroz tri razine. Proces započinje stvaranjem identiteta marke koji se zatim komunicira integriranom marketinškom komunikacijom u svrhu ostvarivanja visoke tržišne vrijednosti marke. Identitet marke, kao jedinstveni skup asocijacija na marku koje upravitelj markom stvara i održava, predstavlja marku i daje obećanje potrošačima. Kreirani identitet marke postaje strateška osnova za komuniciranje marke potrošačima putem integrirane marketinške komunikacije. Integrirana marketinška komunikacija koordinira sve marketinške komunikacijske aktivnosti u različitim komunikacijskim kanalima, u svrhu postizanja sinergijskih učinaka. Kako bi integrirana marketinška komunikacija dugoročno postigla uspjeh, odnosno stvorila marku visoke tržišne vrijednosti, treba biti dosljedna sa zadanim identitetom marke. Marka visoke tržišne vrijednosti temeljene na potrošaču prisutna je kada potrošač ima veliku razinu svjesnosti i upoznatosti s markom, te kada prema njoj ima snažne, povoljne i jedinstvene asocijacije. U radu je kao primjer stvaranja visoke tržišne vrijednosti marke, temeljene na identitetu marke dosljedno komuniciranog integriranom marketinškom komunikacijom, predstavljena studija slučaja Lexus.

identitet marke; integrirana marketinška komunikacija; tržišna vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Brand Identity and Integrated Marketing Communications as a Critical Components of Brand Equity

nije evidentirano

Brand Identity; Integrated Marketing Communications; Brand Equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

24.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija