Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom (CROSBI ID 366739)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gorup, Anja
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom
U ovome radu obrađuje se proces upravljanja markom, definiran kroz tri razine. Proces započinje stvaranjem identiteta marke koji se zatim komunicira integriranom marketinškom komunikacijom u svrhu ostvarivanja visoke tržišne vrijednosti marke. Identitet marke, kao jedinstveni skup asocijacija na marku koje upravitelj markom stvara i održava, predstavlja marku i daje obećanje potrošačima. Kreirani identitet marke postaje strateška osnova za komuniciranje marke potrošačima putem integrirane marketinške komunikacije. Integrirana marketinška komunikacija koordinira sve marketinške komunikacijske aktivnosti u različitim komunikacijskim kanalima, u svrhu postizanja sinergijskih učinaka. Kako bi integrirana marketinška komunikacija dugoročno postigla uspjeh, odnosno stvorila marku visoke tržišne vrijednosti, treba biti dosljedna sa zadanim identitetom marke. Marka visoke tržišne vrijednosti temeljene na potrošaču prisutna je kada potrošač ima veliku razinu svjesnosti i upoznatosti s markom, te kada prema njoj ima snažne, povoljne i jedinstvene asocijacije. U radu je kao primjer stvaranja visoke tržišne vrijednosti marke, temeljene na identitetu marke dosljedno komuniciranog integriranom marketinškom komunikacijom, predstavljena studija slučaja Lexus.
identitet marke; integrirana marketinška komunikacija; tržišna vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Brand Identity and Integrated Marketing Communications as a Critical Components of Brand Equity
nije evidentirano
Brand Identity; Integrated Marketing Communications; Brand Equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
24.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb