Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531472

Vizualni identitet superjunaka


Milec, Zlatko
Vizualni identitet superjunaka 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


Naslov
Vizualni identitet superjunaka
(The visual identity of superheroes)

Autori
Milec, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
21.10

Godina
2011

Stranica
58

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Vid; vizualni identitet; logo; superjunaci
(Vision; visual identity; logo; superheroes)

Sažetak
Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Od njih, dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid, koji je zaslužan za čak 80% do 90% informacija o okolišu. Sukladno tome i današnje društvo se razvilo u društvo vizualnog, a marketing se prilikom oglašavanja tradicijski najviše oslanja na vid. U današnjem potrošačkom društvu, vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet. U ovom radu se obrađuje teorija vizualnog identiteta te se analizira njegova društvena i funkcionalna komponenta. Analizirani su najvažniji elementi vizualnog identiteta: logo, boja i tipografija. Provedeno je i istraživanje u praksi gdje su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb