Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vizualni identitet superjunaka (CROSBI ID 366706)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Milec, Zlatko Vizualni identitet superjunaka / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Milec, Zlatko

Tomiša, Mario

hrvatski

Vizualni identitet superjunaka

Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Od njih, dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid, koji je zaslužan za čak 80% do 90% informacija o okolišu. Sukladno tome i današnje društvo se razvilo u društvo vizualnog, a marketing se prilikom oglašavanja tradicijski najviše oslanja na vid. U današnjem potrošačkom društvu, vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet. U ovom radu se obrađuje teorija vizualnog identiteta te se analizira njegova društvena i funkcionalna komponenta. Analizirani su najvažniji elementi vizualnog identiteta: logo, boja i tipografija. Provedeno je i istraživanje u praksi gdje su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.

vid ; vizualni identitet ; logo ; superjunaci

nije evidentirano

engleski

The visual identity of superheroes

nije evidentirano

vision ; visual identity ; logo ; superheroes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

21.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija