Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531426

Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća


Soumitra, Sharma; Tomić, Daniel
Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Mikrorad d.o.o., 2011


Naslov
Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća
(Microeconomic analysis of market power and strategic behaviour of firms)

Autori
Soumitra, Sharma ; Tomić, Daniel

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Mikrorad d.o.o.

Grad
Pula

Godina
2011

Stranica
183

ISBN
978-953-7498-37-5

Ključne riječi
Mikroekonomska analiza; nesavršena konkurencija; tržišna moć; strateško ponašanje
(Microeconomic analysis; imperfect competition; market power; strategic behaviour)

Sažetak
U najnovije vrijeme, na sveučilištima diljem svijeta, čine se napori u pravcu osuvremenjivanja gradiva mikroekonomike, te se uvode novi sadržaji pod nazivom mikroekonomska analiza ili nova industrijska organizacija. Uz tradicionalnu mikroekonomsku teoriju, uvode se sadržaji poput antimonopolske politike, ekonomske implikacije integracijskih procesa, poslovnih igara, ekonomsko-financijskih troškova poslovnih ugovora, i sl. Vođeni sličnim ambicijama, autori ovim udžbenikom žele uvesti studente diplomskih i poslijediplomskih studija na sveučilištima u rele- vantnu materiju spomenutog područja. Anticipirajući potrebu za kvalitetnim udžbenikom, autori nastoje (i) usredotočiti se na prikaz izvora tržišne moći poduzeća i na korištenje te moći u funkciji maksimalizacije profita, (ii) izložiti mikroekonomsku teoriju tumačenjem funkcionalnih odnosa i grafičkih prikaza, služeći se pritom jednostavnim modelima, argumentima i zaključcima, (iii) primijeniti teoriju tumačenjem ponašanja poduzeća na tržištu i (iv) pedagoškim uzusima učiniti sadržaj zanimljivim i korisnim čitateljima te se nadaju da će ova materija biti korisna široj akademskoj publici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
145-1452453-2449 - Konkurentnost SME- formiranje klastera u hrvatskom gospodarstvu (Ines Kersan-Škabić, )
303-3032453-2449 - Konkurentnost SME- formiranje klastera u hrvatskom gospodarstvu (Ines Kersan-Škabić, )
303-3032453-2454 - Institucionalni aspekti i razvoj u procesu pridruživanja Hrvatske EU (Marinko Škare, )

Ustanove
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula