Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development (CROSBI ID 576724)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sučić, Goran Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione fehnologije i razvoj obrazovanja (INTRO 2011) : Zbornik radova / Pavlović, Milan (ur.). Zrenjanin: Grafo As, 2011. str. 74-78

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran

engleski

Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development

Znanja i širenje globalizacijskih procesa naglašavaju važnost obrazovanja za osobni i društveni razvoj. Sve više se prepoznaje potreba preobrazbe školskoga sustava prema novim zahtjevima vremena, pri čemu osobitu važnost imaju promjene u području nacionalnih kurikuluma, koje nadalje trebaju svoju razradu i primjenu na školske i predmetne kurikulume. Zbog bržeg razvoj znanstvenih otkrića, tehnoloških inovacija, komunikacijskih tehnologije i društvenih promjena dolazi do sve bržeg zastarijevanja znanja zbog sustava koji sporo implemetira spomenute promjene. Još jedna razlog više što je promjene nemoguće unaprijed predvidjeti, jasno nas navodi na zaključak da izlaz iz obrazovne krize ne treba tražiti samo u intenziviranju redovnog školovanja. Cjeloživotno obrazovanje izvan tradicionalnog školskog sustava kao neformalno obrazovanje, samoobrazovanja i informalnog (iskustvenog) učenja vidimo kao dobru osnovu i odgovor izlaska iz krize obrazovanja. Razrada cjeloživotnog učenje i samoobrazovanje nije samo društvenaa i osobna potreba i briga, nego je i ekonomsko i racionalno pitanje spram činjenice da društva sve manje odvajaju za odgoj i obrazovanje u tradicionalnom obliku, navodi na još jednu potrebu o promjeni svijesti da se obrazovanje može steći i u drugim životnim okruženjima izvan škole.

education; lifelong learning; modern; curriculum

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-78.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pavlović, Milan

Zrenjanin: Grafo As

978-86-7672-134-41

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione tehnologije i razvoj obrazovanja Intro 2011

pozvano predavanje

01.07.2011-01.07.2011

Zrenjanin, Srbija

Povezanost rada

nije evidentirano