Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development (CROSBI ID 576724)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sučić, Goran
engleski
Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development
Znanja i širenje globalizacijskih procesa naglašavaju važnost obrazovanja za osobni i društveni razvoj. Sve više se prepoznaje potreba preobrazbe školskoga sustava prema novim zahtjevima vremena, pri čemu osobitu važnost imaju promjene u području nacionalnih kurikuluma, koje nadalje trebaju svoju razradu i primjenu na školske i predmetne kurikulume. Zbog bržeg razvoj znanstvenih otkrića, tehnoloških inovacija, komunikacijskih tehnologije i društvenih promjena dolazi do sve bržeg zastarijevanja znanja zbog sustava koji sporo implemetira spomenute promjene. Još jedna razlog više što je promjene nemoguće unaprijed predvidjeti, jasno nas navodi na zaključak da izlaz iz obrazovne krize ne treba tražiti samo u intenziviranju redovnog školovanja. Cjeloživotno obrazovanje izvan tradicionalnog školskog sustava kao neformalno obrazovanje, samoobrazovanja i informalnog (iskustvenog) učenja vidimo kao dobru osnovu i odgovor izlaska iz krize obrazovanja. Razrada cjeloživotnog učenje i samoobrazovanje nije samo društvenaa i osobna potreba i briga, nego je i ekonomsko i racionalno pitanje spram činjenice da društva sve manje odvajaju za odgoj i obrazovanje u tradicionalnom obliku, navodi na još jednu potrebu o promjeni svijesti da se obrazovanje može steći i u drugim životnim okruženjima izvan škole.
education; lifelong learning; modern; curriculum
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-78.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pavlović, Milan
Zrenjanin: Grafo As
978-86-7672-134-41
Podaci o skupu
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione tehnologije i razvoj obrazovanja Intro 2011
pozvano predavanje
01.07.2011-01.07.2011
Zrenjanin, Srbija