Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531029

Od tradicionalnog udžbeničkog do suvremenog e-poučavanja u glazbenoj nastavi


Sučić, Goran; Gašpardi, Ante
Od tradicionalnog udžbeničkog do suvremenog e-poučavanja u glazbenoj nastavi // Glazbena nastava i nastavna tehnologija : mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanic, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu, 2011. str. 123-138


Naslov
Od tradicionalnog udžbeničkog do suvremenog e-poučavanja u glazbenoj nastavi
(From the tradicional textbook-based aproach to contemprorary e-learing in music education)

Autori
Sučić, Goran ; Gašpardi, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Glazbena nastava i nastavna tehnologija : mogućnosti i ograničenja

Urednik/ci
Vidulin-Orbanic, Sabina

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu

Grad
Pula

Godina
2011

Raspon stranica
123-138

ISBN
978-953-7498-44-3

Ključne riječi
Udžbenici, suvremena tehnologija, glazba, doživljaj, kurikulum
(Textbooks, modern technology, music, affective experience, curriculum)

Sažetak
Prema istraživanjima koje sam proveo, a koji će dijelom biti prezentirani u ovom radu, na osnovi dobivenih podataka, može se zaključiti da glazbenom nastavom još uvijek u općeobrazovnoj školi danas nisu zadovoljni ni učenici ni učitelji, a samim time ni roditelji nemaju razloga za zadovoljstvo. Uz takvu konstataciju, ne možemo ostati ravnodušni i pasivni promatrači, nego aktivni sudionici promjena u segmentu nastave umjetničkih predmeta, odnosno područja. Jedan od prioriteta glazbene nastave je doživljajni aspekt koji polazi od umjetničkog djela prema učeniku. Dakle, sve što je bitno u umjetnosti doživjet ćemo preko umjetničkog djela, a ne preko udžbenika pretrpanih nepotrebnim teoretskim i verbalnim sadržajima. U ovom je radu imperativno riječ o sudaru stare i nove paradigme koja u prvi plan stavlja interes i sklonost učenika na osnovu čega se gradi vizija buduće programske koncepcije redovne, izborne nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti na suvremenim interdisciplinarnim i multidisciplinarnim načelima i tehnologijama. Elektronički posredovano poučavanje već je postala naša realnost. Iznimno brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija stavlja školski sustav pred nove izazove na koje trebamo brzo i kvalitetno pronaći odgovore. Iz tih se razloga polazi od potrebe razvoja suvremenijeg kurikuluma u umjetničkim područjima. Dakle, razvoj onih dijelova školskog i predmetnog kurikuluma koji zadovoljava umjetničke (glazbene) vrijednosti temeljene na interesu učenika kao i specifičnosti sredine u kojoj je škola, stvaraju aktivnu poziciju u kojoj učenik, roditelj, učitelj i škola definiraju višu razinu svog osobnog profila i identiteta.

Izvorni jezik
Engleski

Napomena
Radovi iz knjige se referiraju u RILM (Repertoire Internationalde Litterature Musicale).



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Goran Sučić, (331643)