Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

From the tradicional textbook-based aproach to contemprorary e-learing in music education (CROSBI ID 44015)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sučić, Goran ; Gašpardi, Ante From the tradicional textbook-based aproach to contemprorary e-learing in music education // Glazbena nastava i nastavna tehnologija : mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanic, Sabina (ur.). Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 123-138

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran ; Gašpardi, Ante

engleski

From the tradicional textbook-based aproach to contemprorary e-learing in music education

Prema istraživanjima koje sam proveo, a koji će dijelom biti prezentirani u ovom radu, na osnovi dobivenih podataka, može se zaključiti da glazbenom nastavom još uvijek u općeobrazovnoj školi danas nisu zadovoljni ni učenici ni učitelji, a samim time ni roditelji nemaju razloga za zadovoljstvo. Uz takvu konstataciju, ne možemo ostati ravnodušni i pasivni promatrači, nego aktivni sudionici promjena u segmentu nastave umjetničkih predmeta, odnosno područja. Jedan od prioriteta glazbene nastave je doživljajni aspekt koji polazi od umjetničkog djela prema učeniku. Dakle, sve što je bitno u umjetnosti doživjet ćemo preko umjetničkog djela, a ne preko udžbenika pretrpanih nepotrebnim teoretskim i verbalnim sadržajima. U ovom je radu imperativno riječ o sudaru stare i nove paradigme koja u prvi plan stavlja interes i sklonost učenika na osnovu čega se gradi vizija buduće programske koncepcije redovne, izborne nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti na suvremenim interdisciplinarnim i multidisciplinarnim načelima i tehnologijama. Elektronički posredovano poučavanje već je postala naša realnost. Iznimno brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija stavlja školski sustav pred nove izazove na koje trebamo brzo i kvalitetno pronaći odgovore. Iz tih se razloga polazi od potrebe razvoja suvremenijeg kurikuluma u umjetničkim područjima. Dakle, razvoj onih dijelova školskog i predmetnog kurikuluma koji zadovoljava umjetničke (glazbene) vrijednosti temeljene na interesu učenika kao i specifičnosti sredine u kojoj je škola, stvaraju aktivnu poziciju u kojoj učenik, roditelj, učitelj i škola definiraju višu razinu svog osobnog profila i identiteta.

textbooks, modern technology, music, affective experience, curriculum

Radovi iz knjige se referiraju u RILM (Repertoire Internationalde Litterature Musicale).

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

123-138.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glazbena nastava i nastavna tehnologija : mogućnosti i ograničenja

Vidulin-Orbanic, Sabina

Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2011.

978-953-7498-44-3

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano