Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja, (CROSBI ID 174922)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Sučić, Goran Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja, // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 1; 85-103

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran

hrvatski

Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,

Kad se umjetnost prepusti golom rutinerstvu i skolastičkom pristupu neinventivnih umova, svaštara, nakladnika, tvoraca neatraktivnih i stereotipnih nastavnih programa, kurikuluma, onda je ona osuđena na stagnaciju. Iniciranje promjena, upravljanje promjenama i sudjelovanje u njima zbog neslaganja s postojećim stanjem i statusom umjetnosti unutar općeg odgoja i obrazovanja važan je proces kojim se pridonosi promjenama u ovom području. Znanstveno i teoretsko potkrepljenje našli smo analizom postojećih programa u umjetničkim predmetima. Druga važna odrednica koja potvrđuje potrebu za promjenama u ovom području empirijski je dio rada, u kojem ispitanici nedvojbeno upućuju na potrebu za promjenama u pravcu razrade i operacionalizacije ponuđenog modela poliart, koji je prošao eksperimentalnu fazu, kao i fazu primjenjivosti, gdje je postignuta iznimna motiviranost i interes učenika za takav oblik nastave u umjetničkim područjima, kao dio razvojnoga integriranog kurikuluma. Ponuđeni poliart model u biti je drukčiji cjeloviti put prema umjetničkom doživljaju, kao i aktivni odnos i sudjelovanje u umjetnosti, koji se javlja kao produkt i sudar stare i nove paradigme, koji ne inzistira na rezultatu koliko u prvi plan stavlja proces. Ovaj model zagovara i preporučuje fl eksibilnost u određivanju programske orijentacije i koncepcije te odabiru sadržaja koji će potaknuti kreativne i aktivne metode poučavanja.

kurikulum; integracija; poliart; suodnos; umjetnost

nije evidentirano

engleski

The implementation of poly-art model in the system of primary education

nije evidentirano

curriculum; integration; Poly-art; correlation; art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (1)

2011.

85-103

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

nije evidentirano