Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 530725

Metodički organizacijski oblici rada


Horvat, Kristina
Metodički organizacijski oblici rada 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


Naslov
Metodički organizacijski oblici rada
(Methodological organizational forms of work)

Autori
Horvat, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
11.07

Godina
2011

Stranica
37

Mentor
Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Tjelesna i zdravstvena kultura; metodički organizacijski oblici rada.
(Physical Education; methodical organizational forms of work.)

Sažetak
Metodički organizacijski oblici rada jedni su od najvažnijih čimbenika u ostvarivanju ciljeva tjelesne i zdravstvene kulture. Postojale su različite teorije i tvrdnje vezane uz naziv, primjenu i podjelu metodičkih organizacijskih oblika rada. Metodički organizacijski oblici rada podijeljeni su na frontalni rad, grupni rad te individualni rad. Za svakog nastavnika/učitelja vrlo je bitno dobro poznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada te njihova pravilna primjena. Zbog toga se nastavnik treba koristiti različitim metodičkim organizacijskim oblicima rada putem kojih će kod učenika povećati interes za vježbanjem te ostvariti ciljeve svakog pojedinog nastavnog sata tjelesne i zdravstvene kulture. Svi metodički organizacijski oblici rada čine cjelinu i u službi su ostvarivanja cilja i zadaće tjelesne i zdravstvene kulture. Metodički organizacijski oblici rada razlikuju se sadržajem i organizacijom što učitelj treba imati na umu te tu činjenicu prihvatiti kao prednost, a ne kao nedostatak. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje metodičko-organizacijske oblike rada učitelji najčešće koriste na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Istraživanje je provedeno na 41 ispitaniku u šest osnovnih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Marko Badrić, asistent pomagao je kandidatkinji u izradi završnog rada



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb