Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj glavnih odrednica metoda za istraživanje obilježja posjetitelja na turama u RH (CROSBI ID 768583)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Marušić ; Zrinka ; Ivandić, Neven ; Sever, Ivan Razvoj glavnih odrednica metoda za istraživanje obilježja posjetitelja na turama u RH // Institut za turizam, Zagreb. 2011.

Podaci o odgovornosti

Marušić ; Zrinka ; Ivandić, Neven ; Sever, Ivan

hrvatski

Razvoj glavnih odrednica metoda za istraživanje obilježja posjetitelja na turama u RH

Prijedlog glavnih odrednica metodološkog okvira istraživanja obilježja posjetitelja na turama temeljen je na metodološkom okviru istraživanja TOMAS i pregledu relevantnih inozemnih istraživanja, a obuhvaća: • određivanje ciljeva istraživanja • razvoj glavnih tema sadržaja istraživanja i postavljanje okvira za izradu instrumenta istraživanja • postavljanje osnova za definiranje populacije, odnosno osnovnog skupa (obuhvata istraživanja) • postavljanje osnova za odabir dizajna i alokacije uzorka • izbor načina provođenja istraživanja. Studijom su postavljeni sljedeći ciljevi istraživanja: • definiranje i provjera metodološkog okvira za praćenje obilježja turističke potražnje posjetitelja na kružnim putovanjima (turama) • utvrđivanje obilježja posjetitelja na kružnim putovanjima u Hrvatskoj • utvrđivanje glavnih prednosti i slabosti turističke ponude vezane uz kružna putovanja u Hrvatskoj • utvrđivanje opsega i strukture turističkih izdataka na kružnim putovanjima. Teme sadržaja istraživanja obuhvaćaju: sociodemografski profil posjetitelja na turama u Hrvatskoj u 2012. godini, pripremu putovanja i razloge odabira ture, glavna obilježja ture/putovanja i ocjenu zadovoljstva, izdatke posjetitelja na putovanju te konkurentnost turističke ponude tura u Hrvatskoj u odnosu na konkurentske makro destinacije. Okvir za izbor uzorka tura zasnivat će se na popisu tura koji je potrebno kreirati na osnovu informacija prikupljenih od turističkih agencija koje nude ture. Reprezentativnost rezultata s obzirom na glavna obilježja ponude osigurat će se korištenjem stratificiranog slučajnog uzorka sa stratumima: itinerer, sezona, duljina ture. Kao način prikupljanja podataka predlaže se osobni intervju s ispitanicima - turistima na povratku s tura u Hrvatskoj.

turizam; metoda za istraživanja obilježja posjetitelja; turističke ture; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Development of the main determinants for exploring the characteristics of visitors on tours in Croatia

nije evidentirano

tourism; metods for exploring the characteristics of visitors; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija