Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Master plan razvoja turizma općine Odžak (CROSBI ID 768582)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Krešić, Damir ; Boranić Živoder, Snježana ; Miličević, Katarina ; Kušen, Eduard ; Čorak, Sanda ; Petrović, Zoran Master plan razvoja turizma općine Odžak // Institut za turizam, Zagreb. 2011.

Podaci o odgovornosti

Krešić, Damir ; Boranić Živoder, Snježana ; Miličević, Katarina ; Kušen, Eduard ; Čorak, Sanda ; Petrović, Zoran

hrvatski

Master plan razvoja turizma općine Odžak

Master plan razvoja turizma općine Odžak sastoji se od nekoliko cjelina. U prvom dijelu studije napravljena je analiza postojećeg stanja koja se sastojala od analize zakonskog okvira relevantnog za planiranje turističkog razvoja, analize geografskog i prostornog obuhvata projekta, analize gospodarske strukture općine Odžak, analize interesnih skupina, analize turističke ponude i potražnje te analize turističke resursne osnove. Temeljem analize početnog stanja i radionica provedenih na terenu, napravljena je SWOT analiza te je definirana vizija turističkog razvoja općine Odžak. Da bi definirana vizija turističkog razvoja bila i realno ostvariva, definiran je plan unaprijeđenija konkurentnosti koji se temelji na faznom pristupu. Prva faza se odnosi na aktivnosti vezane za podizanje javne svijesti među lokalnim stanovništvom o značaju turističkog razvoja, što je jedan od najvažnijih preduvjeta razvoja turizma. Druga faza odnosi se na aktivnosti vezane za poboljšanje turističke infrastrukture i turističke suprastrukture, što su aktivnosti koje su u najvećoj mjeri odnose na podizanje kvalitete postojećih te izgradnju novih smještajnih i ugostiteljskih objekta, te na turističko označavanje i interpretaciju destinacije kao i na turističko zoniranje destinacije. Temeljem ranije definiranog plana podizanja konkurentnosti, definiran je i investicijski plan, u kojemu su formulirani projektni prijedlozi kako za javni tako i za privatni sektor. Master planom su definirane i osnovne odrednice marketinške strategije općine Odžak kao turističke destinacije, koje uključuju atribute tržišnog pozicioniranja, definiranje tržišnog portfelja, definiranje ciljnih tržišta i glavnih tržišnih segmenata kao i plan komunikacijskih aktivnosti. Na kraju studije se daje akcijski plan za implementaciju predloženih aktivnosti te završni zaključci i preporuke.

turizam; master plan razvoja turizma; općina Odžak; Bosna i Hercegovina

nije evidentirano

engleski

Tourism development master plan for the Municipality of Odžak

nije evidentirano

tourism; development master plan; Municipality of Odžak; Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Demografija