Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta (CROSBI ID 8441)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja ; Zuliani, Đeni Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011

Podaci o odgovornosti

Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja ; Zuliani, Đeni

Šimović, Vladimir

hrvatski

Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta

Knjiga je temeljena na detaljnoj problematici različitih pristupa u radu s djecom s poremećajima nedovoljno kontroliranog ponašanja. Bavi se temama koje se odnose na edukaciju i integraciju djece u redovnom školskom okruženju s posebnim osvrtom na educiranost učitelja u radu u integracijskim razredima, učinke obrazovne integracije na učenike i motivaciju, poremećaje u ponašanju djece i mladih, rizike i potrebe za prevencijom i interveniranjem u kontekstu lokalne zajednice, temeljne pojmove vezane za videoigre, područje primjene videoigara u obrazovne svrhe, modele implementacije videoigara u školske kurikulume, njihov utjecaj na kognitivne i ponašajne funkcije djece, pregled alata za informiranje i rangiranje videoigara te opis izrade videoigre.

poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja; psihologija; socijalnapedagogija; informacijska i komunikacijska tehnologija; ADHD; lokalna zajednica; video igre

nije evidentirano

engleski

Disorders of inadequately controlled behavior from psychological, socialpedagogical and information and communication aspects

nije evidentirano

disorders of inadequately controlled behavior; psychology; socialpedagogy; information and communication technologies; ADHD; local community; video games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-7210-39-7

178

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija