Inovacije u nastavi matematike na visokim učilištima (CROSBI ID 576551)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurasić, Katica ; Dražić, Ivan
hrvatski
Inovacije u nastavi matematike na visokim učilištima
Uvođenje Bolonjskog procesa na visoka učilišta iniciralo je niz promjena u organiziranju i izvođenju nastave, komuniciranju sa studentima kao i u verificiranju usvojenih znanja i vještina, zahtijevajući od edukatora iznimno brzu prilagodbu te prihvaćanje modernih tehnologija i načela. U ovom radu bit će prikazane i klasificiranje promjene te navedeni subjektivni i objektivni pokazatelji učinka implementacije novog načina rada. Poseban osvrt biti će na blokovskoj organizaciji nastave u odnosu na klasični semestralni pristup. Prikazat će se i formiranje hibridnog e-kolegija koji postaje osnova komunikacije na relaciji student-edukator, a koji ujedno omogućava i kvalitetniju vizualizaciju apstraktnih pojmova, kako u frontalnom pristupu, tako i u samostalnom radu studenata uz brojne mogućnost evaluacije rada kako samih studenata tako i nastavnika.
Bolonjski proces; e-učenje; organizacija nastave; visoka učilišta
nije evidentirano
engleski
Innovations in teaching mathematics at universities
nije evidentirano
Bologna process; e-learning; organization of teaching; higher education institutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-26.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovacije u nastavi matematike
Branka Antunović Piton
Pula: Matematičko društvo "Istra"
978-953-56797-0-7
Podaci o skupu
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike
predavanje
13.10.2011-15.10.2011
Pula, Hrvatska