Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces (CROSBI ID 576550)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces // Inovacije u nastavi matematike / Branka Antunović Piton (ur.). Pula: Matematičko društvo "Istra", 2011. str. 70-70

Podaci o odgovornosti

Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica

hrvatski

Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces

Znanost je u svojoj suštini usmjerena na otkrivanje spoznaja o nama samima i o svijetu u kojem živimo. Međutim vrlo često znanstvena otkrića ostaju samo na razini objavljenog članka i uopće se ne odražavaju na živote običnih ljudi, pa tako niti na promjene u svakodnevnom nastavnom procesu. Svima je jasno da je sa sociološkog aspekta naše društvo kontinuum koji se iz dana u dan mijenja i pristupi koji su prije nekoliko godina imali izuzetno povoljan odgojno-obrazovni učinak mogu gubiti na kvaliteti i treba ih ili oplemeniti ili zamijeniti novima. Iako su nastavnici osnovnih i srednjih škola toga uglavnom svjesni i samostalno tragaju za novim i kvalitetnijim načinima rada, često nisu u mogućnosti doći do najnovijih otkrića suvremene znanosti koja bi im itekako mogla pomoći u njihovoj odgojno-obrazovnoj misiji. Cilj ovog rada je ukazati na neke znanstvene rezultate koji mogu biti od koristi u nastavi matematike, posebice na rezultate iz područja didaktike matematike, psihologije odgoja i obrazovanja kao i same matematike kao znanstvene discipline te ujedno prikazati i neke tehnike pretraživanja Internetskog prostora u svrhu traženja spomenutih informacija. Također će biti riječi o brzoj evaluaciji korisnosti pojedinog znanstvenog otkrića, kao i o problemima koje može prouzročiti pogrešna implementacija ili krivo tumačenje pojedine znanstvene spoznaje.

znanost; implementacija novih znanja; pristup informacijama; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Implementation of new scientific knowledge in the teaching process

nije evidentirano

science; implementation of new knowledge; information access; evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

70-70.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovacije u nastavi matematike

Branka Antunović Piton

Pula: Matematičko društvo "Istra"

978-953-56797-0-7

Podaci o skupu

7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike

predavanje

13.10.2011-15.10.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika