Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces (CROSBI ID 576550)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica
hrvatski
Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces
Znanost je u svojoj suštini usmjerena na otkrivanje spoznaja o nama samima i o svijetu u kojem živimo. Međutim vrlo često znanstvena otkrića ostaju samo na razini objavljenog članka i uopće se ne odražavaju na živote običnih ljudi, pa tako niti na promjene u svakodnevnom nastavnom procesu. Svima je jasno da je sa sociološkog aspekta naše društvo kontinuum koji se iz dana u dan mijenja i pristupi koji su prije nekoliko godina imali izuzetno povoljan odgojno-obrazovni učinak mogu gubiti na kvaliteti i treba ih ili oplemeniti ili zamijeniti novima. Iako su nastavnici osnovnih i srednjih škola toga uglavnom svjesni i samostalno tragaju za novim i kvalitetnijim načinima rada, često nisu u mogućnosti doći do najnovijih otkrića suvremene znanosti koja bi im itekako mogla pomoći u njihovoj odgojno-obrazovnoj misiji. Cilj ovog rada je ukazati na neke znanstvene rezultate koji mogu biti od koristi u nastavi matematike, posebice na rezultate iz područja didaktike matematike, psihologije odgoja i obrazovanja kao i same matematike kao znanstvene discipline te ujedno prikazati i neke tehnike pretraživanja Internetskog prostora u svrhu traženja spomenutih informacija. Također će biti riječi o brzoj evaluaciji korisnosti pojedinog znanstvenog otkrića, kao i o problemima koje može prouzročiti pogrešna implementacija ili krivo tumačenje pojedine znanstvene spoznaje.
znanost; implementacija novih znanja; pristup informacijama; evaluacija
nije evidentirano
engleski
Implementation of new scientific knowledge in the teaching process
nije evidentirano
science; implementation of new knowledge; information access; evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
70-70.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovacije u nastavi matematike
Branka Antunović Piton
Pula: Matematičko društvo "Istra"
978-953-56797-0-7
Podaci o skupu
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike
predavanje
13.10.2011-15.10.2011
Pula, Hrvatska