Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje specifičnosti akvakultrne proizvodnje u modernom marketingu (CROSBI ID 576495)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jug-Dujaković, Jurica ; Gavrilović, Ana Korištenje specifičnosti akvakultrne proizvodnje u modernom marketingu // Proceedings of the fifth Convention on the freshwater aquaculture / Croatian Chamber of Commerce (ur.). Zagreb: Croatian Chamber of Commerce, 2011. str. 10-11

Podaci o odgovornosti

Jug-Dujaković, Jurica ; Gavrilović, Ana

hrvatski

Korištenje specifičnosti akvakultrne proizvodnje u modernom marketingu

Moderni marketing mora koristiti sve posebnosti i atribute akvakulture kao industrije, osobito njezine prednosti u usporedbi sa konvencionalnim ribolovom. Moderna tehnologija koja uključuje kondicioniranje matičnog stoka, kontrolu uzgojnog okoliša i kultiviranje različitih ribljih vrsta omogućava kontinuiranu cjelogodišnju proizvodnju više vrsta ribe željene pecature i konzistentno snabdjevanje različitih segmenata tržišta. Ribolov, s druge strane, ograničen sezonskim varijacijama, populacijskim migracijama i konačno vještinom ribara i kvalitetom ribolovnih alata ne može garantirati kvantitet, vrstu i pecaturu ulovljene ribe pa će radi toga ostati u većini slučajeva ograničen na „dnevni ulov“ – „catch of the day“. Do sada se riba iz ribljih farmi uglavnom priključivala ribolovnom ulovu i kao takva slala ne tržište. Razlog tome bio je tradicionalno dobro organiziran marketing ribe iz ulova, nasuprot potpuno neorganiziranom marketingu nekonsolidirane akvakulturne proizvodnje, te relativno mala ponuda ribljih farmi u odnosu na ribolov. Danas akvakultura, koja predstavlja više od 30% ponude akvatičkih proizvoda mora biti sposobna za ekzekuciju vlastite marketinške strategije koja će u potpunosti iskoristiti sve njezine prednosti: - kontinuiranu, a ne sezonsku ponudu - stalnu raspoloživost svježeg proizvoda - kontrolirani uzgojni okoliš zaštičen od polucije, bolesti i nevremena - mogućnost proizvodnje po zahtjevima tržišta - kontrolu proizvoda od mlađi (ili čak ličinki) do konzumne ribe - garanciju uvijek stalne standardizirane kvalitete - potpunu kontrolu procesa proizvodnje, izlova, prerade i distribucije - visoku mogućnost i isplativost diverzifikacije proizvoda određene vrste s obzirom na stalnu njenu raspoloživost - dužu trjanost („shelf life“) proizvoda akvakulture radi optimalnih uvjeta izlova, brze pripreme za tržište ili preradu - mogućnost brendiranja O ovom radu daju se moguće smjernice za organizaciju modernog marketinga koji će koji će stvoriti uvjete za učinkovitu strategiju predstavljnja proizvoda akvkulture i njihovu uspješnu prodaju u različitim segmentima tržišta.

marketing; akvakultura i proizvodi akvakulture

nije evidentirano

engleski

The use of advantages of the aquaculture production in the modern marketing

nije evidentirano

marketing; aquaculture and aquaculture products

nije evidentirano

Podaci o prilogu

10-11.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the fifth Convention on the freshwater aquaculture

Croatian Chamber of Commerce

Zagreb: Croatian Chamber of Commerce

Podaci o skupu

7. Međunarodni gospodarsko - znanstveni skup o ribarstvu

predavanje

07.04.2011-09.04.2011

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Biologija