Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija ideja i projekata u diverzifikaciji ribljih proizvoda i njihovoj uspješnoj komercijalizaciji (CROSBI ID 576488)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Jug-Dujaković, Jurica ; Gavrilović, Ana ; Skaramuca, Boško Evaluacija ideja i projekata u diverzifikaciji ribljih proizvoda i njihovoj uspješnoj komercijalizaciji // Hrvatsko ribarstvo - Kako i kuda dalje / Prof. dr.sc. Ivan Bogut (ur.). Zagreb: Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2011. str. 51-56

Podaci o odgovornosti

Jug-Dujaković, Jurica ; Gavrilović, Ana ; Skaramuca, Boško

hrvatski

Evaluacija ideja i projekata u diverzifikaciji ribljih proizvoda i njihovoj uspješnoj komercijalizaciji

U radu se sugeriraju osnovni čimbenici i postupak evaluacije projekta diverzifikacije, odnosno evaluacije ideje novog proizvoda akvakulture. U fazi inicijalnog menadžmenta projekta potrebno je mobilizirati i evaluirati sve raspoložive resurse u vlastitoj tvrtki i biti spreman postaviti sva relevantna pitanja: menadžmentu (da podrži ili odbaci projekt diverzifikacije), financijskim institucijama (za pronalaženje financijskih resursa), marketinškim stručnjacima (za prodaju/prodor na tržište), tehnolozima (za eventualne nove metode, postrojenja i alate). Potrebno je opisati potrebu/priliku na tržištu za predloženim proizvodom direktno i jednostavno, te identificirati potražnju i ciljnu grupu, odnosno segment tržišta. Spoznati kriterije koje potencijalna ciljana skupina koristi u donošenju odluke o kupnji/ugovoru (cijena, kvaliteta, dostupnost proizvoda), te definirati kompeticiju i njihove prednosti i slabosti. To obuhvaća upoznavanje tržišnog teritorija koji moramo osvojiti ili eventualno nekome oduzeti. Odrediti vrijednosni lanac prema aktivnostima potrebnim za kreiranje, proizvodnju i plasiranje proizvoda, te zaključiti koje aktivnosti, odnosno koji dio u lancu dobiva najveći dio dodane vrijednosti, odnosno tko će ovim novim proizvodom zaraditi najviše. Ono što želimo postići projektom mora biti mjerljivo, pa treba identificirati ključne indikatore uspješnosti, odnosno neuspješnosti po fazama projekta. Proizvodnja i marketinška strategija moraju postati dobro isplanirana kombinacija taktičkih poteza koji su osnova za izradu taktičkog plana koji uključuje: marketing, financiranje, proizvodnju, informacije, te kvalitetu i sigurnost proizvoda. Osnovni taktički potezi obično uključuju: komunikaciju, brand, prodaju, distribuciju i partnerstvo.

evaluacija; diverzifikaca i komercijalizacija ribljih proizvoda

nije evidentirano

engleski

Evaluation of ideas and projects of fish products diversification and their successful commercialization

nije evidentirano

evaluation; fish products diversification and commercialization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-56.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatsko ribarstvo - Kako i kuda dalje

Prof. dr.sc. Ivan Bogut

Zagreb: Hrvatska gospodarska komora (HGK)

1848-0535

Podaci o skupu

6. savjetovanje o slatkovodnom ribarstvu Republike Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

01.01.2011-01.01.2011

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Biotehnologija, Prehrambena tehnologija, Biologija