UPRAVLJANJE KOMPETENCIJAMA U KIO KERAMIKA d.o.o. (CROSBI ID 576474)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hocenski, Verica
španjolski
UPRAVLJANJE KOMPETENCIJAMA U KIO KERAMIKA d.o.o.
Usmjeravajući svoje aktivnosti te djelujući s ciljem ostvarenja svoje misije i vizije KIO keramika je postao najveći proizvođač keramičkih pločica u regiji. Opstanak na ovim prostorima i kontinuiranost proizvodnje u dvadeset četiri godine postojanja može se zahvaliti stalnom unapređenju proizvodnje, uvođenju novih tehnologija proizvodnje na sve suvremenijoj opremi, poboljšanju kvalitete i dizajna svojih proizvoda. Opredjeljenjem za kvalitetu u KIO Keramika d.o.o. uvodi se Sustav upravljanja kvalitetom prema ISO – 9001:94, certificiran 1998. godine prvi puta , recertificiran 2001po istoj normi i certificiran treći puta 2004 kao Sustav upravljanja prema izmijenjenoj normi ISO-9001:2000. Prelaskom na novu normu ISO-9001:2000 i primjenom procesnog pristupa definirani su glavni i zajednički procesi u KIO Keramika d.o.o. Proces izobrazbe je jedan od vrlo bitnih zajedničkih procesa u kojem su definirane i kompetencije KIO osoblja. Preko profila kompetencija prati se nivo kompetentnosti se za pojedince u odnosu na potreban nivo. Stjecanjem novih znanja, vještina i iskustva dolazi do promjene nivoa kompetentnosti koji se prati preko smanjenja kompetencijskog jaza.
keramičke pločica; profil kompetencija; sustav upravljanja kvalitetom
nije evidentirano
engleski
Manage the competencies in KIO CERAMICS d.o.o
nije evidentirano
ceramic tiles; the profile of competence; quality management system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Šesta hrvatska konferencija o kvaliteti,
poster
18.05.2005-20.05.2005
Opatija, Hrvatska