PRAĆENJE UNAPREĐENJA SUSTAVA PREKO MODELA SAMOOCJENJIVANJA KIO KERAMIKA d.o. (CROSBI ID 576473)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hocenski, Verica
hrvatski
PRAĆENJE UNAPREĐENJA SUSTAVA PREKO MODELA SAMOOCJENJIVANJA KIO KERAMIKA d.o.
Usmjeravajući svoje aktivnosti te djelujući s ciljem ostvarenja svoje misije i vizije KIO Najveći regionalni dobavljač Keramika d.o.o. je postala najveći domaći proizvođač keramičkih pločica talijanskog dizajna u regiji. Opstanak na ovim prostorima i kontinuiranost proizvodnje u dvadeset četiri godine postojanja može se zahvaliti stalnom poboljšanju proizvodnje, uvođenju novih tehnologija proizvodnje na sve suvremenijoj opremi, poboljšanju kvalitete i dizajna svojih proizvoda. Opredjeljenjem za kvalitetu u KIO Keramika d.o.o. uvodi se Sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO – 9001:94, certificiran 1998. godine prvi puta, recertificiran 2001 po istoj normi i certificiran treći puta 2004. godine kao Sustav upravljanja prema izmijenjenoj normi ISO-9001:2000. Prelaskom na novu normu ISO-9001:2000 i primjenom procesnog pristupa definirani su glavni i zajednički procesi u KIO Keramika d.o.o. Proces izobrazbe djelatnika je jedan od vrlo bitnih zajedničkih procesa u kojem su definirane i kompetencije KIO osoblja. Preko profila kompetencija prati se razina kompetentnosti pojedinca i za određenu skupinu u odnosu na potrebnu razinu. Stjecanjem novih znanja, vještina i iskustva dolazi do promjene razine kompetentnosti, koji se prati preko smanjenja odstupanja u zamišljenom modelu profila kompetencija.
keramičke pločice; profil kompetencija; sustav upravljanje kvalitetom ;
nije evidentirano
engleski
MONITORING SYSTEM IMPROVEMENT OVER THE MODEL SELF EVALUATION KIO KERAMICS LTD
nije evidentirano
ceramic tiles; a profile of competencies; quality management system;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Sedma hrvatska konferencija o kvaliteti,
poster
17.05.2006-19.05.2006
Baška, Hrvatska