Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom turističke destinacije (CROSBI ID 366436)

Ocjenski rad | diplomski rad

Librić, Mateja Upravljanje marketingom turističke destinacije / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Librić, Mateja

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje marketingom turističke destinacije

Ovim radom s područja maketinga u turizmu, željelo se ukazati na problem složenosti upravljanja marketingom u turizmu, s kojim se stručnjaci suočavaju već dulje, te prikazati turističke atraktivnosti kao važan element turističke ponude i analizirati marketinški miks, na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije. Cilj rada je prikazati složenost pojma turističke destinacije, turističkih proizvoda i nositelja turističke ponude. Želi se usmjeriti na važnost turističke atraktivnosti i promocije za turističku destinaciju kako bi privukla veći broj posjetitelja. Kao treći cilj, turističke atraktivnosti i postojeći marketinški miks primjeniti na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije s dugogodišnjom povijesti turizma i mogućnostima za još bolji razvitak. U radu su korišteni sekundarni podaci, prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Radom je potvrđeno da grad Samobor ima dobar marketinški program, što dokazuje njegovu važnost kao vikend/izletničko odredište. Također je prikazana specifičnost turističkih proizvoda Samobora koje najviše označavaju manifestacije, te bogatstvo atraktivnosti za turiste, koje mogu zadovoljiti sve segmente posjetitelja. Zaključna razmatranja potvrđuju da je potencijal Samobora da postane najvažnije turističko odredište u kontinentalnoj Hrvatskoj velik, a da to postigne potrebno je usmjeriti se na razvoj dodatnih sadržaja i promociju ostalih turističkih proizvoda, a ne samo određenih manifestacija.

turistička destinacija; turistički proizvod; marketing turističke destinacije; atraktivnosti turističke destinacije; promocija turističke destinacije; grad Samobor

nije evidentirano

engleski

Managing Tourist Destination Marketing

nije evidentirano

tourist destination; tourist product; tourist destination marketing; tourist destination atractivenesses; promotion of tourist destination; Samobor city

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

29.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija