Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem (CROSBI ID 366435)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kuljanac, Martina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem
Ovaj rad je rezultat proučavanja literature s područja emocionalne povezanosti marke i potrošača. U radu autorica nastoji istražiti kako emocionalna povezanost potrošača s markom utječe na njezinu snagu i uspjeh. Prikazuje se kako djelovanje marke na sva osjetila potrošača – tzv. osjetilno brandiranje – stvara čvrstu povezanost s markom, te joj osigurava lojalnost potrošača i uspjeh. Naglašava se ideja osjetilnog brandiranja kao izvora privlačenja i zadržavanja potrošača, uz izgradnju dugoročnog pozitivnog odnosa s njima. Također se razmatra širenje uspješno izgrađene marke, te problemi koji su uz to vezani. Može se zaključiti da djelovanjem na sva osjetila potrošača marka zauzima posebno mjesto u potrošačevom životu i on postaje emocionalno povezan s njom, dugoročno joj postaje lojalan, pa čak i do te mjere da ona za njega postaje stil života i/ili religija.
emocionalna marka; osjetilno brandiranje; snažna marka; širenje marke; marka ikona; marka kao religija
nije evidentirano
engleski
Building strong brand trough emotional bond with customer
nije evidentirano
emotional brand; sensory branding; strong brand; brand extension; iconic brand; brand as a religion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
29.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb