Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem (CROSBI ID 366435)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kuljanac, Martina Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kuljanac, Martina

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem

Ovaj rad je rezultat proučavanja literature s područja emocionalne povezanosti marke i potrošača. U radu autorica nastoji istražiti kako emocionalna povezanost potrošača s markom utječe na njezinu snagu i uspjeh. Prikazuje se kako djelovanje marke na sva osjetila potrošača – tzv. osjetilno brandiranje – stvara čvrstu povezanost s markom, te joj osigurava lojalnost potrošača i uspjeh. Naglašava se ideja osjetilnog brandiranja kao izvora privlačenja i zadržavanja potrošača, uz izgradnju dugoročnog pozitivnog odnosa s njima. Također se razmatra širenje uspješno izgrađene marke, te problemi koji su uz to vezani. Može se zaključiti da djelovanjem na sva osjetila potrošača marka zauzima posebno mjesto u potrošačevom životu i on postaje emocionalno povezan s njom, dugoročno joj postaje lojalan, pa čak i do te mjere da ona za njega postaje stil života i/ili religija.

emocionalna marka; osjetilno brandiranje; snažna marka; širenje marke; marka ikona; marka kao religija

nije evidentirano

engleski

Building strong brand trough emotional bond with customer

nije evidentirano

emotional brand; sensory branding; strong brand; brand extension; iconic brand; brand as a religion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

29.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija