Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing (CROSBI ID 366434)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ćavarović, Iva Interni marketing / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ćavarović, Iva

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Interni marketing

Interni marketing je važno područje marketinga, koje poduzeća često zapostavljaju. Interni marketing je koncept koji se pojavio 1970-ih godina kako bi omogućio što bolju kvalitetu usluga poduzeća koja su ga primjenjivala. Aktivnosti internog marketinga su slične onima eksternog marketinga, no usmjerene su na interne potrošače poduzeća – zaposlenike. Zaposlenici te njihove vještine i znanja su najvažniji resurs poduzeća, a internim marketingom se nastoji učinkovito upravljati ovim osjetljivim kapitalom. Uspješnom međusobnom komunikacijom, prenošenjem znanja, uključivanjem u aktivnosti poduzeća te poistovjećivanjem s temeljnim vrijednostima i ciljevima poduzeća zaposlenici su motivirani pružati kvalitetnije proizvode i usluge krajnjim potrošačima te na taj način unaprijediti poslovanje poduzeća. Iako je ovaj koncept u svijetu sve prihvaćeniji i stručnjaci mu posvećuju sve više pažnje, u domaćim poduzećima ga još uvijek zanemaruju. To nije slučaj u Zagrebačkoj banci, koja je i prije priključenja grupaciji UniCredit Grupe, bila među vodećim poduzećima u Hrvatskoj u ovom području. Velika pozornost koju posvećuju internom marketingu je rezultirala zadovoljnim zaposlenicima i kvalitetom pružanja bankarskih usluga, a samim time i većim zadovoljstvom korisnika usluga banke. U diplomskom radu je temeljem pregleda i analize dostupnih teorijskih izvora, ali i prikazom te analizom primjera iz prakse, kroz konkretnu kampanju internog marketinga provedenu u Zagrebačkoj banci, prikazan teorijski okvir internog marketinga te prijedlozi za njegovo uspješno implementiranje i upravljanje.

interni marketing; interna komunikacija; zadovoljstvo zaposlenika; kvaliteta usluge; banke

nije evidentirano

engleski

Internal marketing

nije evidentirano

internal marketing; internal communication; employee satisfaction; service quality; banks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

27.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija