Interni marketing (CROSBI ID 366434)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ćavarović, Iva
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Interni marketing
Interni marketing je važno područje marketinga, koje poduzeća često zapostavljaju. Interni marketing je koncept koji se pojavio 1970-ih godina kako bi omogućio što bolju kvalitetu usluga poduzeća koja su ga primjenjivala. Aktivnosti internog marketinga su slične onima eksternog marketinga, no usmjerene su na interne potrošače poduzeća – zaposlenike. Zaposlenici te njihove vještine i znanja su najvažniji resurs poduzeća, a internim marketingom se nastoji učinkovito upravljati ovim osjetljivim kapitalom. Uspješnom međusobnom komunikacijom, prenošenjem znanja, uključivanjem u aktivnosti poduzeća te poistovjećivanjem s temeljnim vrijednostima i ciljevima poduzeća zaposlenici su motivirani pružati kvalitetnije proizvode i usluge krajnjim potrošačima te na taj način unaprijediti poslovanje poduzeća. Iako je ovaj koncept u svijetu sve prihvaćeniji i stručnjaci mu posvećuju sve više pažnje, u domaćim poduzećima ga još uvijek zanemaruju. To nije slučaj u Zagrebačkoj banci, koja je i prije priključenja grupaciji UniCredit Grupe, bila među vodećim poduzećima u Hrvatskoj u ovom području. Velika pozornost koju posvećuju internom marketingu je rezultirala zadovoljnim zaposlenicima i kvalitetom pružanja bankarskih usluga, a samim time i većim zadovoljstvom korisnika usluga banke. U diplomskom radu je temeljem pregleda i analize dostupnih teorijskih izvora, ali i prikazom te analizom primjera iz prakse, kroz konkretnu kampanju internog marketinga provedenu u Zagrebačkoj banci, prikazan teorijski okvir internog marketinga te prijedlozi za njegovo uspješno implementiranje i upravljanje.
interni marketing; interna komunikacija; zadovoljstvo zaposlenika; kvaliteta usluge; banke
nije evidentirano
engleski
Internal marketing
nije evidentirano
internal marketing; internal communication; employee satisfaction; service quality; banks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
27.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb