Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 366407)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Božanović, Ena
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva
Teorijski dio definira pojmove praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi, posebno u nastavi prirode i društva. Bilo je riječi i o filozofiji odgoja i dokimološkim rješenjima u drugim zemljama. Empirijski dio odnosi se na rezultate istraživanja provođenog među 20 učitelja dvije osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati postupke i načine praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja učitelja razredne nastave na satima Prirode i društva. Rezultati su pokazali kako učizelji nastoje koristiti različite postupke u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika kako bi poboljšali uspjeh učenika (kontinuirane pisane i usmene provjere, upoznavanje učenika s postupcima vrednovanja i ocjenjivanja, međusobno vrednovanje učenika, javno obrazlaganje učenikova uspjeha...).
praćenje; vrednovanje; ocjenjivanje u nastavi
nije evidentirano
engleski
Monitoring, evaluation and assessment in the Natural sciences
nije evidentirano
monitoring; evaluation; assessment of teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
06.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek