Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja (CROSBI ID 43942)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi / Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija et al. (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 84-118

Podaci o odgovornosti

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena

hrvatski

Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja

U ovom poglavlju iznosi se kvalitativna analiza učeničkih odgovora na pojedine čestice ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja provedenog pri vanjskom vrjednovanju učeničkih postignuća 2008. godine, kao još jedna strategija za poboljšanje interpretacijske funkcije vanjskoga vrjednovanja obrazovanja. Iznošenjem spoznaja iz dosada nedovoljno iskorištenih izvora informacija sadržanih u načinima odgovora učenika opisujemo neke od mogućih odgovora na pitanja o tome što učenici znaju i mogu učiniti na razini iscrpnosti koja nije bila iskazana ukupnim rezultatima. Ovakav način uvida u učeničke odgovore pruža informacije o prirodi učeničkog razumijevanja područja koji se ispituje. Zajedno se kvantitativna i kvalitativna analiza učeničkih postignuća mogu kombinirati u pružanju odgovora na pitanja koja postavlja učitelj i stručnjak u kreiranju obrazovne politike nakon uvida u rezultate vanjskoga vrjednovanja.

vanjsko vrednovanje, ispit, priroda i društvo, integracija nastavnih sadržaja

nije evidentirano

engleski

Qualitative analysis of examination of the subject Science and Society and integration teaching content

nije evidentirano

external evaluation, exam, Science and Society, the integration of instructional content

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-118.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi

Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija ; Ivančić, Irena ;

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2010.

978-953-7556-17-4

Povezanost rada

Pedagogija