Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja (CROSBI ID 43942)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena
hrvatski
Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja
U ovom poglavlju iznosi se kvalitativna analiza učeničkih odgovora na pojedine čestice ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja provedenog pri vanjskom vrjednovanju učeničkih postignuća 2008. godine, kao još jedna strategija za poboljšanje interpretacijske funkcije vanjskoga vrjednovanja obrazovanja. Iznošenjem spoznaja iz dosada nedovoljno iskorištenih izvora informacija sadržanih u načinima odgovora učenika opisujemo neke od mogućih odgovora na pitanja o tome što učenici znaju i mogu učiniti na razini iscrpnosti koja nije bila iskazana ukupnim rezultatima. Ovakav način uvida u učeničke odgovore pruža informacije o prirodi učeničkog razumijevanja područja koji se ispituje. Zajedno se kvantitativna i kvalitativna analiza učeničkih postignuća mogu kombinirati u pružanju odgovora na pitanja koja postavlja učitelj i stručnjak u kreiranju obrazovne politike nakon uvida u rezultate vanjskoga vrjednovanja.
vanjsko vrednovanje, ispit, priroda i društvo, integracija nastavnih sadržaja
nije evidentirano
engleski
Qualitative analysis of examination of the subject Science and Society and integration teaching content
nije evidentirano
external evaluation, exam, Science and Society, the integration of instructional content
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84-118.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi
Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija ; Ivančić, Irena ;
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-17-4