Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528704

Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja


Vijtiuk, Nada; Letina, Alena
Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi / Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija ; Ivančić, Irena ; (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 84-118


Naslov
Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja
(Qualitative analysis of examination of the subject Science and Society and integration teaching content)

Autori
Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi

Urednik/ci
Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija ; Ivančić, Irena ;

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
84-118

ISBN
978-953-7556-17-4

Ključne riječi
Vanjsko vrednovanje, ispit, priroda i društvo, integracija nastavnih sadržaja
(External evaluation, exam, Science and Society, the integration of instructional content)

Sažetak
U ovom poglavlju iznosi se kvalitativna analiza učeničkih odgovora na pojedine čestice ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja provedenog pri vanjskom vrjednovanju učeničkih postignuća 2008. godine, kao još jedna strategija za poboljšanje interpretacijske funkcije vanjskoga vrjednovanja obrazovanja. Iznošenjem spoznaja iz dosada nedovoljno iskorištenih izvora informacija sadržanih u načinima odgovora učenika opisujemo neke od mogućih odgovora na pitanja o tome što učenici znaju i mogu učiniti na razini iscrpnosti koja nije bila iskazana ukupnim rezultatima. Ovakav način uvida u učeničke odgovore pruža informacije o prirodi učeničkog razumijevanja područja koji se ispituje. Zajedno se kvantitativna i kvalitativna analiza učeničkih postignuća mogu kombinirati u pružanju odgovora na pitanja koja postavlja učitelj i stručnjak u kreiranju obrazovne politike nakon uvida u rezultate vanjskoga vrjednovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb