Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva (CROSBI ID 576101)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena ; Marković, Nenad Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.). Zagreb, 2010. str. 21-21

Podaci o odgovornosti

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena ; Marković, Nenad

hrvatski

Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva

U ovom radu iznose se neki od ključnih rezultata kvalitativne analize učeničkih odgovora na pojedine ispitne čestice subtesta iz prirode i društva. Subtest je sastavni dio cjelovitog pisanog ispita Matematike i Prirode i društva za četvrti razred provedenog u sklopu projekta vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika u svim hrvatskim osnovnim školama u travnju 2008. godine. Iznošenjem spoznaja iz do sada nedovoljno iskorištenih izvora informacija, sadržanih u načinima odgovora učenika, utvrđuju se neki od mogućih odgovora na pitanja o učeničkim znanjima i vještinama, na razini iscrpnosti koja nije bila iskazana ukupnim rezultatima te kvantitativnim podatcima. Ovakav način uvida u učeničke odgovore pruža informacije o prirodi učeničkog razumijevanja područja koji se ispituje. Kvantitativna i kvalitativna analiza učeničkih postignuća mogu se kombinirati i pružiti odgovore na pitanja koja postavljaju učitelji i stručnjaci u kreiranju obrazovne politike nakon uvida u rezultate vanjskoga vrednovanja. Rezultati dobiveni kvalitativnom analizom omogućavaju jasnije sagledavanje sadašnjeg stanja u odgojno-obrazovnom procesu i pružaju mogućnost za utvrđivanje osnovnih smjernica i preporuka za unaprijeđenje nastave prirode i društva uključujući nekoliko razina. Neke od njih su preporuke za realizaciju kurikuluma nastave prirode i društva, preporuke za uporabu učinkovitijh strategija i metoda poučavanja u nastavi prirode i društva, preporuke za povezivanje nastavnih sadržaja Prirode i društva sa sadržajima drugih nastavnih predmeta te preporuke za osposobljavljavanje budućih učitelja i permanentno usavršavanje učiteljske profesije.

kvalitativna analiza; vanjsko vrjednovanje; nastava Prirode i društva; preporuke ;

nije evidentirano

engleski

External evaluation of pupils educational achievements in relation to science instruction improvement

nije evidentirano

qualitative analysis; external evaluation; Science and Society teaching; recommendations ;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-21.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja

Vijtiuk, Nada

Zagreb:

978-953-7210-34-2

Podaci o skupu

4. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2010

predavanje

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija