Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528675

Spoznavanje kulturne baštine u nastavi Prirode i društva


Letina, Alena; Bertić, Daniela
Spoznavanje kulturne baštine u nastavi Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Spoznavanje kulturne baštine u nastavi Prirode i društva
(Learning about the cultural heritage in subject Science and Society)

Autori
Letina, Alena ; Bertić, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada - Zagreb, 2010, 24-24

ISBN
978-953-7210-34-2

Skup
4. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2010

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.-13. studenog 2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kulturna baština; nastava Prirode i društva; izvanučionička nastava; projektna nastava
(Cultural heritage; Science and Society teaching; teaching outside of the classroom; project teaching)

Sažetak
Kulturna baština je skup dobara naslijeđenih iz prošlosti koje ljudi identificiraju kao svoje vrijednosti, vjerovanja, znanja i tradiciju. Zaštita kulturne baštine, njeno očuvanje i promicanje jedan je od važnijih čimbenika u postojećem procesu globalizacije, a krajnji joj je cilj očuvanje kulturnog identiteta pojedinog naroda. Spoznavanje kulturne baštine, kao i odgoj i obrazovanje za njenu zaštitu u okviru odgojno-obrazovnog sustava te osvještavanje učenika o ovoj problematici, može se uspješno realizirati u nastavi Prirode i društva. U tom kontekstu razmotrene su smjernice Nacionalnog okvirnog kurikuluma vezane uz spoznavanje kulturne baštine, zastupljenost takvih sadržaja u Nastavnom planu i programu Prirode i društva te stavovi studenata završne godine učiteljskog studija o važnosti i mogućnostima spoznavanja kulturne baštine u sklopu tog nastavnog predmeta. Također, istaknuti su osnovni ciljevi i zadatci odgoja i obrazovanja o kulturnoj baštini te mogućnosti njihove realizacije primjenom različitih strategija, metoda te postupaka učenja i počavanja koje mogu pridonijeti popularizaciji sadržaja o kulturnoj baštini među učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Nada Vijtiuk, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Alena Letina, (317842)