Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji (CROSBI ID 366248)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bece, Mirena
Ivanović, Josip
Romstein, Ksenija
hrvatski
Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji
Mentalna retardacija, oštećenje koje se očituje na svim razvojnim područjima, s naglaskom na intelektualno nije nepoznata za odgojitelje. Cilj završnoga rada je utvrditi informiranost odgojitelja o mentalnoj retatdaciji, na koji način bi se informirali, njihove stavove o primitku djeteta s mentalnom retardacijom u odgojnu skupinu i koliko njihovi stavovi utječu na njihov rad s djecom s mentalnom retardacijom. Istraživanje o stavovima i informiranosti odgojitelja o mentalnoj retardaciji provedeno je među odgojiteljima na području Osijeka. Uzorak je bio 30 odgojitelja. Mnogi od ispitanika smatraju da nisu dovoljno educirani za rad s djecom s mentalnom retardacijom, to je bitno za osobe koje planiraju edukaciju za odgojitelje. Velik broj odgojitelja bi se za dolazak djeteta s mentalnom retardacijom u grupu pripremalo isključivo sa stručnim osobama. Neki od zaključaka bi mogli pomoći pri inkluziji djeteta s mentalnom retardacijom, u sredstvima i u metodama rada.
mentalna retardacija; stavovi odgojitelja; inkluzija
nije evidentirano
engleski
ATTITUDES AND KNOWLEDGE PRESCHOOL EDUCATORS ON MENTAL RETARDATION
nije evidentirano
mental retardation; attitudes of kindergarden teachers; inclusion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
07.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek