Tržišno natjecanje u telekomunikacijskom sektoru na primjeru poduzeća T-com (CROSBI ID 366102)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nikodić, Brankica
Zekić, Zdravko
Rupčić, Nataša
hrvatski
Tržišno natjecanje u telekomunikacijskom sektoru na primjeru poduzeća T-com
Politika tržišnog natjecanja je ukupnost mjera i pravila ponašanja koje pojedina država propisuje i provodi na području tržišnoga natjecanja. Tijelo nadležno za provedbu i nadzor nad pridržavanjem pravila u Hrvatskoj je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, čija zadaća da u okviru pokrenutih postupaka ispituje ponašanja na tržištu koja imaju negativne učinke na tržišno natjecanje. Tržišne zakonitosti koje vrijede u tržišnom gospodarstvu odnose se i na tržište telekomunikacija. Međutim, iako se telekomunikacije u osnovi mogu promatrati kao svako drugo dobro, potrebno je u određenoj mjeri provesti diferencijaciju u odnosu na ostale proizvode. Osnovna specifičnost telekomunikacija očituje se u tome da se one mogu promatrati kao proizvod i kao usluga. Razvojne mogućnosti telekomunikacijskog sektora RH vide se u širokopojasnom Internetu, odnosno daljnjim ulaganjima u infrastrukturu, optiku te VoIP tehnologiju i Triple Play uslugama.
Tržišno natjecanje; telekomunikacijski sektor; poduzeće T-com
nije evidentirano
engleski
Competition in the telecommunications sector on the example of the company T-Com
nije evidentirano
Competition; telecommunications sector; company T-Com
nije evidentirano
Podaci o izdanju
106
21.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka