Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 527515

Tržišno natjecanje u telekomunikacijskom sektoru na primjeru poduzeća T-com


Nikodić, Brankica
Tržišno natjecanje u telekomunikacijskom sektoru na primjeru poduzeća T-com 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Tržišno natjecanje u telekomunikacijskom sektoru na primjeru poduzeća T-com
(Competition in the telecommunications sector on the example of the company T-Com)

Autori
Nikodić, Brankica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2011

Stranica
106

Mentor
Zekić, Zdravko

Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
Tržišno natjecanje; telekomunikacijski sektor; poduzeće T-com
(Competition; telecommunications sector; company T-Com)

Sažetak
Politika tržišnog natjecanja je ukupnost mjera i pravila ponašanja koje pojedina država propisuje i provodi na području tržišnoga natjecanja. Tijelo nadležno za provedbu i nadzor nad pridržavanjem pravila u Hrvatskoj je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, čija zadaća da u okviru pokrenutih postupaka ispituje ponašanja na tržištu koja imaju negativne učinke na tržišno natjecanje. Tržišne zakonitosti koje vrijede u tržišnom gospodarstvu odnose se i na tržište telekomunikacija. Međutim, iako se telekomunikacije u osnovi mogu promatrati kao svako drugo dobro, potrebno je u određenoj mjeri provesti diferencijaciju u odnosu na ostale proizvode. Osnovna specifičnost telekomunikacija očituje se u tome da se one mogu promatrati kao proizvod i kao usluga. Razvojne mogućnosti telekomunikacijskog sektora RH vide se u širokopojasnom Internetu, odnosno daljnjim ulaganjima u infrastrukturu, optiku te VoIP tehnologiju i Triple Play uslugama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-0811403-1413 - Razvoj menadžmenta u funkciji integracije hrvatskog gospodarstva u EU (Zdravko Zekić, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka