Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje (CROSBI ID 174329)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Segetlija, Zdenko Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje // Suvremena trgovina (Zagreb), 36 (2011), 4; 11-17

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje

U radu se analiziraju pojam i oblici šoping centara, njihov razvoj u SAD-u i Njemačkoj, te njihove prednosti i eventualni problemi koji nastaju njihovom izgradnjom. Potom se iznose odgovarajući pokazatelji razvoja prodajnih površina i šoping centara u nekim tržišno razvijenim i tranzicijskim europskim i u Republici Hrvatskoj. U radu se naglašava da je rješavanje suvremenih problema u razvoju maloprodaje i u funkcijama gradova, koji nastaju stvaranjem izvangradskih šoping centara, moguće kako mjerama gospodarske politike, tako i u procesima prostornog planiranja.

trgovinski centar; šoping centar; centar tvorničkih prodavaonica; maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Shopping Centers - New Approaches in Retail Trade Development

nije evidentirano

shopping center; factory outlett center; retail trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36 (4)

2011.

11-17

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija