Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 527282

Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje


Segetlija, Zdenko
Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje // Suvremena trgovina, 36 (2011), 4; 11-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje
(Shopping Centers - New Approaches in Retail Trade Development)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 36 (2011), 4; 11-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Trgovinski centar; šoping centar; centar tvorničkih prodavaonica; maloprodaja
(Shopping center; factory outlett center; retail trade)

Sažetak
U radu se analiziraju pojam i oblici šoping centara, njihov razvoj u SAD-u i Njemačkoj, te njihove prednosti i eventualni problemi koji nastaju njihovom izgradnjom. Potom se iznose odgovarajući pokazatelji razvoja prodajnih površina i šoping centara u nekim tržišno razvijenim i tranzicijskim europskim i u Republici Hrvatskoj. U radu se naglašava da je rješavanje suvremenih problema u razvoju maloprodaje i u funkcijama gradova, koji nastaju stvaranjem izvangradskih šoping centara, moguće kako mjerama gospodarske politike, tako i u procesima prostornog planiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko
Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje // Suvremena trgovina, 36 (2011), 4; 11-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2011) Šoping centri - novi pristupi razvoju maloprodaje. Suvremena trgovina, 36 (4), 11-17.
@article{article, author = {Segetlija, Z.}, year = {2011}, pages = {11-17}, keywords = {shopping center, factory outlett center, retail trade}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {36}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Shopping Centers - New Approaches in Retail Trade Development}, keyword = {shopping center, factory outlett center, retail trade} }