Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lojalnost korisnika usluga mobilne telefonije (CROSBI ID 366015)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ivanković Vrkljan, Ivana Lojalnost korisnika usluga mobilne telefonije / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ivanković Vrkljan, Ivana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Lojalnost korisnika usluga mobilne telefonije

Lojalnost korisnika proizvoda i usluga predmet je istraživanja mnogih marketinških znanstvenika i stručnjaka u praksi. Lojalnost je važna za opstanak poduzeća i njegov poslovni uspjeh. Većina autora složna je u stavu kako lojalnosti prethodi zadovoljstvo korištenim proizvodima ili pruženom uslugom. Ukoliko su korisnici zadovoljni u velikoj mjeri će biti i privrženi poduzeću. Osim lojalnosti korisnika, utjecaj na uspjeh poduzeća ima i lojalnost zaposlenika i investitora, koji zajedno omogućuju stvaranje prihoda i profita. Teorijski doprinos magistarskog rada iskazan je kroz pregled znanstvene i stručne literature iz područja lojalnosti korisnika, zaposlenika i investitora te o one o začecima, razvoju i pregledu stanja na tržištu usluga mobilne telefonije u inozemstvu i u Republici Hrvatskoj. Znanstveni doprinos temelji se na prikazu relevantnih saznanja o lojalnosti korisnika mobilne telefonije. Osnovu čini primarno istraživanje lojalnosti provedeno među korisnicima usluga mobilnih operatora. Testirane su četiri hipoteze. Rezultati pokazuju da su korisnici usluga mobilne telefonije u većini lojalni mobilnim operatorima, ali je istovremeno najveći razlog tome što ih mobilni operator veže ugovornom obvezom, te iz navike. Ispitanici smatraju kako mobilni operator može utjecati na izgradnju boljeg odnosa, a cijena usluga isto tako ima veliku ulogu. Asocijacije na mobilne operatore su većim dijelom negativne nego pozitivne - njihove usluge smatraju se potrebom koja ima previsoku i nerealnu cijenu. Zaključno, visoka razina lojalnosti korisnika usluga mobilnih operatora nije dominantno uzrokovana zadovoljstvom pruženim uslugama, a koje bi trebalo biti njegov temeljni generator.

lojalnost korisnika; usluge mobilne telefonija; mobilni operatori

nije evidentirano

engleski

Customer loyalty in mobile phones services

nije evidentirano

customer loyalty; mobile phones services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

13.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija