Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 365952)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Perišić, Lukrecija
Koludrović, Morana
hrvatski
Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji
U radu se prikazuje život, rad i djelovanje Marie Montessori, s naglaskom na značenje i ulogu njezine pedagogije, nastale kao reakcija na tradicionalan sustav obrazovanja. Također, u radu se posebno proučava uloga učenja jezika i stranog jezika, kao općenitog pojma s opisom njegove važnosti i razvoja s obzirom na jezična područje i s obzirom na dijete. Uz navedeno, opisuju se načini učenja stranog jezika u suvremenom obrazovanju, kao i u Montessori pedagogiji, s obzirom na sva jezična područja, koja je odnose na područje slušanja, područje govorenja, područje pisanje, te područje čitanja. Kroz navedeni opis o učenju jezika, u ovom radu se posebno naglašava važnost metoda Montessori pedagogije prilikom učenja i poučavanja stranog jezika.
Montessori pedagogija; učenje jezika i stranog jezika; učenje kroz igre; razvoj jezika
nije evidentirano
engleski
Foreign language learning in Montessori conception
nije evidentirano
Montessori conception; language and foreign language learning; learning games; language development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
20.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split