Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 365952)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Perišić, Lukrecija Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Perišić, Lukrecija

Koludrović, Morana

hrvatski

Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji

U radu se prikazuje život, rad i djelovanje Marie Montessori, s naglaskom na značenje i ulogu njezine pedagogije, nastale kao reakcija na tradicionalan sustav obrazovanja. Također, u radu se posebno proučava uloga učenja jezika i stranog jezika, kao općenitog pojma s opisom njegove važnosti i razvoja s obzirom na jezična područje i s obzirom na dijete. Uz navedeno, opisuju se načini učenja stranog jezika u suvremenom obrazovanju, kao i u Montessori pedagogiji, s obzirom na sva jezična područja, koja je odnose na područje slušanja, područje govorenja, područje pisanje, te područje čitanja. Kroz navedeni opis o učenju jezika, u ovom radu se posebno naglašava važnost metoda Montessori pedagogije prilikom učenja i poučavanja stranog jezika.

Montessori pedagogija; učenje jezika i stranog jezika; učenje kroz igre; razvoj jezika

nije evidentirano

engleski

Foreign language learning in Montessori conception

nije evidentirano

Montessori conception; language and foreign language learning; learning games; language development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

20.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija