Mogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju (CROSBI ID 365951)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Klišanin, Kristina
Koludrović, Morana
hrvatski
Mogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju
Društvene promjene koje zahvaćaju čovjekovu svakodnevicu iziskuju njegovu prilagodbu novonastalim situacijama. Promjene u društvu ostavljaju trag na svim društvenim komponentama, a poseban utjecaj imaju na odgojno-obrazovne institucije od kojih očekuju da stvore sposobne pojedince koji će kompetentno djelovati na osobnom i društvenom području. Da bi škola mogla realizirati zahtjeve društva, morala je provesti preinake na didaktičko-metodičkom području. U nastavi se sve češće spominje kreativnost kao važna točka u ostvarivanju kvalitetnog odgoja i obrazovanja te postaje imperativ suvremene škole. Kreativno učenje podrazumijeva nove načine rada nastavnika i novi sustav interakcijskih odnosa u procesu samopotvrđivanja svake ličnosti, samostalnog otkrivanja te stjecanja znanja. Stoga se primjenom projektne i problemske nastave, nastoje riješiti poteškoće školskog učenja kroz aktivan rad svakog učenika. Provođenjem projektne i problemske nastave zadovoljavaju se učenikove intelektualne, emocionalne, socijalne te kulturne potrebe koje omogućavaju cjeloviti razvoj njegove ličnosti i time ga osposobljavaju za proces cjeloživotnog učenja, što je temeljna sastavnica društva znanja kojem težimo.
kreativnost; kurikulumski pristup; projektno učenje; problemsko učenje
nije evidentirano
engleski
Encouraging creativity in project and problem - based learning
nije evidentirano
creativity; curricular approach; project learning; problem - based learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
20.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split