Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju (CROSBI ID 365951)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Klišanin, Kristina Mogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Klišanin, Kristina

Koludrović, Morana

hrvatski

Mogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju

Društvene promjene koje zahvaćaju čovjekovu svakodnevicu iziskuju njegovu prilagodbu novonastalim situacijama. Promjene u društvu ostavljaju trag na svim društvenim komponentama, a poseban utjecaj imaju na odgojno-obrazovne institucije od kojih očekuju da stvore sposobne pojedince koji će kompetentno djelovati na osobnom i društvenom području. Da bi škola mogla realizirati zahtjeve društva, morala je provesti preinake na didaktičko-metodičkom području. U nastavi se sve češće spominje kreativnost kao važna točka u ostvarivanju kvalitetnog odgoja i obrazovanja te postaje imperativ suvremene škole. Kreativno učenje podrazumijeva nove načine rada nastavnika i novi sustav interakcijskih odnosa u procesu samopotvrđivanja svake ličnosti, samostalnog otkrivanja te stjecanja znanja. Stoga se primjenom projektne i problemske nastave, nastoje riješiti poteškoće školskog učenja kroz aktivan rad svakog učenika. Provođenjem projektne i problemske nastave zadovoljavaju se učenikove intelektualne, emocionalne, socijalne te kulturne potrebe koje omogućavaju cjeloviti razvoj njegove ličnosti i time ga osposobljavaju za proces cjeloživotnog učenja, što je temeljna sastavnica društva znanja kojem težimo.

kreativnost; kurikulumski pristup; projektno učenje; problemsko učenje

nije evidentirano

engleski

Encouraging creativity in project and problem - based learning

nije evidentirano

creativity; curricular approach; project learning; problem - based learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

20.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija