Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526659

Holistic Approach to Social Skills within RPG-Symbolic play


Stergar, Krešimir; Škarika, Ivana; Afrić, Winton
Holistic Approach to Social Skills within RPG-Symbolic play // The 23rd International Conference on Systems Research, Informatics and Cybernetics and the 31st Annual Meeting of the IIAS
Baden-Baden, Njemačka, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Holistic Approach to Social Skills within RPG-Symbolic play

Autori
Stergar, Krešimir ; Škarika, Ivana ; Afrić, Winton

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Skup
The 23rd International Conference on Systems Research, Informatics and Cybernetics and the 31st Annual Meeting of the IIAS

Mjesto i datum
Baden-Baden, Njemačka, 1-5.08.2011.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Preschool education; socio-dramatic play; LARP; developing symbolic play

Sažetak
As the authors define (Socio-dramatic) symbolic play as a RPG more specifically.......

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Winton Afrić, (300841)