Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526442

Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja


Đurković, Suzana
Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja
(The Influence of the teaching Aids and Media on cognitive Domain of Learning)

Autori
Đurković, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
Lipanj

Godina
2011

Stranica
61

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Nastavna sredstva; kognitivno područje učenja; stožac iskustva; Prirodna i društvo
(Teaching aids and media; cognitive area of teaching; cone of learning; Science and society)

Sažetak
Nastava Prirode i društva u razrednoj nastavi utječe na učenikovo intelektualno i socijalno-emocijonalno razvijanje. Kako je jedan od ciljeva prirode i društva osvijestiti učenika na složenost, raznolikost i međusobnu povezanost čimbenika koji okružuju čovjeka, zadatak svakog učitelja je primjeren i kvalitetan odabir nastavnih sredstava. Promjene u društvu su nagle i česte i dolazi do promjena u odgoju i obrazovanju, a time i do poboljšanja izbora načina učenja. Učitelj organizira nastavni proce, odabire pouzdane izvore znanja, a učenik kao subjekt nastave odgaja se za samostalnost. Kako bih provjerila korištenje nastavnih sredstava na sa satu provedeno je i istraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek