Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526435

Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj


Ivaninić, Martina
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj
(Price policy on the mobile telecommunication market in the Republic of Croatia)

Autori
Ivaninić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Zekić, Zdravko

Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
Politika cijena; tržište mobilnih telekomunikacija; Republika Hrvatska
(Price policy; mobile telecommunication market; Republic of Croatia)

Sažetak
Hrvatska je među prvim zemljama u jugoistočnoj Europi po razvijenosti telekomunikacijskog tržišta, što predstavlja snažni poticaj za daljnji razvoj te priključivanje europskim velesilama. Važnu ulogu u telekomunikacijama, a posebice u mobilnim telekomunikacijama ima upravo tehnologija, koju obilježava kontinuirani rast i razvoj, a pružatelji usluga na tržištu moraju pratiti ovaj razvojni put kako bi svojim korisnicima osigurali sve napredne usluge koje napredak tehnologije omogućuje. Samostalna politika pojedinog operatera nije moguća u potpunosti. Njegove odluke i poteze prate ostali sudionici te djeluju u istom smjeru kako bi postigli isti ili sličan učinak i na taj način ostali u tržišnoj utakmici sa što manjim gubicima u odnosu na konkurente. Oligopolisti mogu donositi različite odluke u cilju maksimizacije svojih profita. Pri donošenju tih odluka svaki sudionik se nalazi međusobnoj ovisnosti s drugim sudionicima na tržištu, zbog čega mora voditi računa o mogućim reakcijama drugih na njegove odluke i obrnuto. Tržišna utakmica odvija se konstantno i za uspješno poslovanje potrebno je pratiti poteze konkurencije i poduzeti potez u istom smjeru koji će dati bolje rezultate. Na taj način nastojat će djelovati svi konkurentni, a najuspješniji u tome ostvarit će prednost na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-0811403-1413 - Razvoj menadžmenta u funkciji integracije hrvatskog gospodarstva u EU (Zdravko Zekić, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka