Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 365916)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivaninić, Martina
Zekić, Zdravko
Rupčić, Nataša
hrvatski
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj
Hrvatska je među prvim zemljama u jugoistočnoj Europi po razvijenosti telekomunikacijskog tržišta, što predstavlja snažni poticaj za daljnji razvoj te priključivanje europskim velesilama. Važnu ulogu u telekomunikacijama, a posebice u mobilnim telekomunikacijama ima upravo tehnologija, koju obilježava kontinuirani rast i razvoj, a pružatelji usluga na tržištu moraju pratiti ovaj razvojni put kako bi svojim korisnicima osigurali sve napredne usluge koje napredak tehnologije omogućuje. Samostalna politika pojedinog operatera nije moguća u potpunosti. Njegove odluke i poteze prate ostali sudionici te djeluju u istom smjeru kako bi postigli isti ili sličan učinak i na taj način ostali u tržišnoj utakmici sa što manjim gubicima u odnosu na konkurente. Oligopolisti mogu donositi različite odluke u cilju maksimizacije svojih profita. Pri donošenju tih odluka svaki sudionik se nalazi međusobnoj ovisnosti s drugim sudionicima na tržištu, zbog čega mora voditi računa o mogućim reakcijama drugih na njegove odluke i obrnuto. Tržišna utakmica odvija se konstantno i za uspješno poslovanje potrebno je pratiti poteze konkurencije i poduzeti potez u istom smjeru koji će dati bolje rezultate. Na taj način nastojat će djelovati svi konkurentni, a najuspješniji u tome ostvarit će prednost na tržištu.
politika cijena; tržište mobilnih telekomunikacija; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Price policy on the mobile telecommunication market in the Republic of Croatia
nije evidentirano
Price policy; mobile telecommunication market; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
21.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka