Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526435

Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj


Ivaninić, Martina
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 526435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj
(Price policy on the mobile telecommunication market in the Republic of Croatia)

Autori
Ivaninić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Zekić, Zdravko

Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
politika cijena; tržište mobilnih telekomunikacija; Republika Hrvatska
(Price policy; mobile telecommunication market; Republic of Croatia)

Sažetak
Hrvatska je među prvim zemljama u jugoistočnoj Europi po razvijenosti telekomunikacijskog tržišta, što predstavlja snažni poticaj za daljnji razvoj te priključivanje europskim velesilama. Važnu ulogu u telekomunikacijama, a posebice u mobilnim telekomunikacijama ima upravo tehnologija, koju obilježava kontinuirani rast i razvoj, a pružatelji usluga na tržištu moraju pratiti ovaj razvojni put kako bi svojim korisnicima osigurali sve napredne usluge koje napredak tehnologije omogućuje. Samostalna politika pojedinog operatera nije moguća u potpunosti. Njegove odluke i poteze prate ostali sudionici te djeluju u istom smjeru kako bi postigli isti ili sličan učinak i na taj način ostali u tržišnoj utakmici sa što manjim gubicima u odnosu na konkurente. Oligopolisti mogu donositi različite odluke u cilju maksimizacije svojih profita. Pri donošenju tih odluka svaki sudionik se nalazi međusobnoj ovisnosti s drugim sudionicima na tržištu, zbog čega mora voditi računa o mogućim reakcijama drugih na njegove odluke i obrnuto. Tržišna utakmica odvija se konstantno i za uspješno poslovanje potrebno je pratiti poteze konkurencije i poduzeti potez u istom smjeru koji će dati bolje rezultate. Na taj način nastojat će djelovati svi konkurentni, a najuspješniji u tome ostvarit će prednost na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0811403-1413 - Razvoj menadžmenta u funkciji integracije hrvatskog gospodarstva u EU (Zekić, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (mentor)

Avatar Url Zdravko Zekić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivaninić, Martina
Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Ivaninić, M. (2011) 'Politika cijena na tržištu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivanini\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {politika cijena, tr\v{z}i\v{s}te mobilnih telekomunikacija, Republika Hrvatska}, title = {Politika cijena na tr\v{z}i\v{s}tu mobilnih telekomunikacija u Republici Hrvatskoj}, keyword = {politika cijena, tr\v{z}i\v{s}te mobilnih telekomunikacija, Republika Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivanini\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {Price policy, mobile telecommunication market, Republic of Croatia}, title = {Price policy on the mobile telecommunication market in the Republic of Croatia}, keyword = {Price policy, mobile telecommunication market, Republic of Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font