Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga kvalitetnog školskog i nastavnog ozračja u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu (CROSBI ID 365860)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Radnić, Ivana Uloga kvalitetnog školskog i nastavnog ozračja u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Radnić, Ivana

Koludrović, Morana

hrvatski

Uloga kvalitetnog školskog i nastavnog ozračja u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu

U radu su predstavljena teorijska polazišta suvremene škole, koja su prikazana kroz uloge nastavnika i učenika, te njihovu kompetentnost. Poseban naglasak je dan načinima poticanja i ostvarivanja pozitivnog školskog i nastavnog ozračja kao važnog elementa u ostvarivanju suvremene škole temeljene na kurikulumskom pristupu i kompetencijama. U suvremenoj školi nastavnici i učenici moraju zajedno stvarati podržavajuće razredno-nastavno ozračje, kako bi se mogao ostvarivati kvalitetan proces učenja usmjeren na zadovoljavanje učenikovih potreba i interesa, te kako bi se mogle primjenjivati suvremene strategije učenja. Kako bi se ostvarivalo pozitivno školsko i razredno ozračje važno je poticati i razvijati suradnički odnos među učenicima, nastavnicima, roditeljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, jer se smatra da će učenici najbolje učiti kad se taj odnos temelji na uzajamnom poštovanju i razumijevanju svih sudionika. No, osim suradničkog odnosa, na ozračje utječe i izgled i sastav razreda. U tom procesu, nastavnici moraju biti motivirani za ulaganje vremena, truda i energije u vlastito profesionalno usavršavanje, ali istovremeno škola treba biti okružje u kojem se razvitak potiče.

suvremena škola; kompetencije učitelja; kompetencije učenika; kvalitetno razredno-nastavno ozračje

nije evidentirano

engleski

The role of school and classroom environment in contemporary school

nije evidentirano

contemporary school; teachers competences; students competences; quality of school and classroom environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

20.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija