Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 365831)

Ocjenski rad | diplomski rad

Blekić, Ivana Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi / Berbić Kolar, Emina (mentor); Krumes Šimunović, Irena (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Blekić, Ivana

Berbić Kolar, Emina

Krumes Šimunović, Irena

hrvatski

Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi

Rad govori o ulozi suvremenog nastavnog sustava pri interpretaciji bajke. Polazište je diplomskog rada anketa provedena na uzorku od osam učitelja razredne nastave. Istraživanjem se nastojalo doći do podataka koliko često učitelji primjenjuju taj nastavni sustav, primjenjuju li ga uopće te treba li im edukacija o integracijsko-korelacijskom nastavnom sustavu. Drugi je dio istraživanja eksperimentalni dio čiji je cilj bio potvrditi da se i integracijsko-korelacijskim nastavnim sustavom može uspješno obraditi bajka. Eksperiment je potvrdio kako suvremeni metodički sustav ima važnu ulogu u odgoju i obrazovanju djece te da su učitelji i učenici za njega spremni samo treba volje kako bi se on realizirao. Cilj diplomskog rada jest osvijestiti potrebu učitelja za poznavanjem više metodičkih sustava kako bi nastava bila zanimljiva, a učenici aktivniji i zadovoljniji.

integracija; korelacija; integracijsko-korelacijski nastavni sustav

nije evidentirano

engleski

The interpretation of fairy tales in the integration-correlation system of teaching the Croatian language at a younger school age

nije evidentirano

integration; correlation; integration-correlation for the educational system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

01.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Filologija