Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 365831)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Blekić, Ivana
Berbić Kolar, Emina
Krumes Šimunović, Irena
hrvatski
Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi
Rad govori o ulozi suvremenog nastavnog sustava pri interpretaciji bajke. Polazište je diplomskog rada anketa provedena na uzorku od osam učitelja razredne nastave. Istraživanjem se nastojalo doći do podataka koliko često učitelji primjenjuju taj nastavni sustav, primjenjuju li ga uopće te treba li im edukacija o integracijsko-korelacijskom nastavnom sustavu. Drugi je dio istraživanja eksperimentalni dio čiji je cilj bio potvrditi da se i integracijsko-korelacijskim nastavnim sustavom može uspješno obraditi bajka. Eksperiment je potvrdio kako suvremeni metodički sustav ima važnu ulogu u odgoju i obrazovanju djece te da su učitelji i učenici za njega spremni samo treba volje kako bi se on realizirao. Cilj diplomskog rada jest osvijestiti potrebu učitelja za poznavanjem više metodičkih sustava kako bi nastava bila zanimljiva, a učenici aktivniji i zadovoljniji.
integracija; korelacija; integracijsko-korelacijski nastavni sustav
nije evidentirano
engleski
The interpretation of fairy tales in the integration-correlation system of teaching the Croatian language at a younger school age
nije evidentirano
integration; correlation; integration-correlation for the educational system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
01.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek