Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Emocionalni branding u 21. stoljeću (CROSBI ID 365712)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Canjuga, Alen Emocionalni branding u 21. stoljeću / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Canjuga, Alen

Tomiša, Mario

hrvatski

Emocionalni branding u 21. stoljeću

Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.

emocionalni branding ; upravljanje brandom ; senzorni branding ; emocionalni doživljaj

nije evidentirano

engleski

Emotional branding in the 21st century

nije evidentirano

emotional branding ; brand management ; sensory branding ; emotional experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

09.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti