Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524778

Emocionalni branding u 21. stoljeću


Canjuga, Alen
Emocionalni branding u 21. stoljeću 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


Naslov
Emocionalni branding u 21. stoljeću
(Emotional branding in the 21st century)

Autori
Canjuga, Alen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
09.09

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Emocionalni branding; upravljanje brandom; senzorni branding; emocionalni doživljaj
(Emotional branding; brand management; sensory branding; emotional experience)

Sažetak
Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb