Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524681

Primjena automatski vođenih vozila u tehnološkom procesu rada lučkih kontejnerskih terminala


Šantić, Livia; Vilke, Siniša; Nikolić, Michael
Primjena automatski vođenih vozila u tehnološkom procesu rada lučkih kontejnerskih terminala // KOREMA - Zbornik radova „Automatizacija u prometu 2010”
Zagreb, Istanbul: KOREMA, 2010. str. 121-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Primjena automatski vođenih vozila u tehnološkom procesu rada lučkih kontejnerskih terminala
(Application of automatic guided vehicles in seaport container terminals)

Autori
Šantić, Livia ; Vilke, Siniša ; Nikolić, Michael

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
KOREMA - Zbornik radova „Automatizacija u prometu 2010” / - Zagreb, Istanbul : KOREMA, 2010, 121-125

Skup
Trideseti skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem "Automatizacija u prometu 2010"

Mjesto i datum
Zagreb - Istanbul, 09-14.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Automatski vođena vozila; lučki kontejnerski terminal
(Automatic guided vehicles; port container terminal)

Sažetak
Cilj ovog rada je ukazati na to da primjena automatski vođenih vozila ubrzava proces prekrcaja i skladištenja te ga čini sigurnijom i ekonomski prihvatljivijom tehnologijom. Primjenom ovog sustava smanjuju se trošak radne snage, trošak održavanja sustava te trošak energije što se odražava povećanjem efikasnosti terminala. Uvođenje automatski vođenih vozila omogućilo je novi razvojni koncept manipulacije kontejnerima unutar lučkih terminala te označilo novo doba automatizacije na terminalima. Potpuno novi razvojni smjer u tehnologiji rada s kontejnerima uključuje inovativni sustav simulacija i računalnog oponašanja rada kontejnerskih terminala. Dobiveni rezultati upućuju na to da automatski vođena vozila omogućavaju siguran rad, jednostavnu manipulaciju teretom, skraćuju vrijeme početno - završnih manipulacija, minimaliziraju potrošnju goriva te uvelike umanjuju razinu buke prilikom manipulacije kontejnerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
112-1121722-3308 - KVANTITATIVNE METODE U FUNKCIJI OPTIMALNOG UPRAVLJANJA POMORSKIM SUSTAVOM (Ante Bistričić, )

Ustanove
Pomorski fakultet, Rijeka