Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522633

Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning


Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning // Druga medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju : zbornik radova = Second International scientific professional conference Information technology, educational technology and new media in education : zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe (ur.).
Sombor: Učiteljski fakultet, 2005. str. 144-151 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


Naslov
Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning
(Distance learning vs. e-learning - between the form and the essence)

Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Druga medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju : zbornik radova = Second International scientific professional conference Information technology, educational technology and new media in education : zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe - Sombor : Učiteljski fakultet, 2005, 144-151

ISBN
86-83097-31-5

Skup
Medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju (2 ; 2005)

Mjesto i datum
Sombor, Srbija, 01.-02.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Distans learning; e- learnig; WBT; CBT; CAI; lifelong learning
(DDistans learning; e- learnig; WBT; CBT; CAI; lifelong learning)

Sažetak
U radu se razmatraju odrednice dva relevantna informatička pojma Distans Learning i e – Learnig kao obeležja transformacija institucija u obrazovanju. Pojava novih komunikacionih tehnologija i medija omougućila je promene u obrazovanju. Postavlja se pitanje odnosa forme i suštine tih promena. U poslednjih dvadesetak godina obrazovanje na daljinu postaje u svetu vrlo popularno zahvaljujući brzom razvoju informatičkih tehnologija. Tako je učenje potpomognuto računarima i računarskim mrežama zamenilo je, od pre poznate metode obrazovanja na daljinu, kao što su dopisne škole i obrazovni programi na radiju i televiziji. Suštinsku novinu u obrazovanju, ipak, daje e-Learning. Sa našeg stajališta, to znači da se pored nespornog značenja tehnologije komuniciranja ( forme), mora izučiti suština u vidu institucije i njene prilagodbe važećim komunikacijama. Zapravo, ono što se često u razmatranjima distans learninga naglašava je oduševljenje tehnologijom, a institucije se smatraju dosadnim. Razlog tome je što se tehnologija vrlo brzo menja, a institucije manje-više ostaju kao i pre. Jedno od mogućih rešenja leži na konceptu e-Learninga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pomorski fakultet, Split