Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522416

Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere


Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere // Pedagogija, 61 (2006), 2; 211-216 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere
(Info-communication technology, competence of teachers and primary communication barriers)

Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Izvornik
Pedagogija (0031-3807) 61 (2006), 2; 211-216

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Infokomunikacijska tehnologija; komunikacijske barijere; obrazovanje nastavnika
(Info-communication technology; communication barriers; education of teachers)

Sažetak
Nastava je komunikacijski proces koji se bazira ne samo na pedagoško-didaktičkim i metodičkim osnovama, već i na faktorima koje determinira informatika. Nastavnik treba poznavati teoriju informacije, elemente i strukturu informacije, a posebno funkcije znakova i medija. Također treba vladati informacijskim specifičnostima pojedinih tehnoloških nivoa i modela nastavnih komunikacija, informacijskim barijerama i načinima njihovog eliminiranja, te faktorima informacijskog kapaciteta nastavne komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pomorski fakultet, Split