Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522384

Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava


Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila; Tomašević, Marko
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava // 1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova / The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, 2007. str. 539-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava
(Digital media in education system - review of international practice)

Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila ; Tomašević, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova / The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage - Zagreb : Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, 2007, 539-550

ISBN
978-953-178-305-0

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences : Digital Information and Heritage” (1 ; 2007)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.-09.11.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Digitalni mediji; obrazovanje; međunarodna iskustva
(Digital media; education system; international practice)

Sažetak
Istraživanje i analiza situacije koja se odnosi na digitalne medije u našem obrazovanju bit će uključeni u kontekst međunarodnog razvoja u različitim zemljama. Na temelju analiza međunarodnih studija, metaanaliza, preporuka i Delfi studija nalazimo da je postojeće znanje uz određeni predviđeni razvoj obećavajuće. U usporedbi s međunarodnim iskustvima naši studenti imaju naglašeno pozitivan stav o digitalnim medijima. Uzimajući u obzir međunarodne usporedbe, primjerice u Njemačkoj, očigledno je da postoje razlike u stavovima dječaka i djevojčica i jako su izražene. Naglašeno pozitivni stavovi roditelja, učitelja i studenata u skandinavskim zemljama mogu se dovesti u vezu s općenito pozitivnim stavovima u društvu u kojemu je integracija digitalnih medija iznimno napredovala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pravni fakultet, Split

Citiraj ovu publikaciju

Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila; Tomašević, Marko
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava // 1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova / The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, 2007. str. 539-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Nadrljanski, Đ., Nadrljanski, M. & Tomašević, M. (2007) Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava. U: The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage (ur.)1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova.
@article{article, year = {2007}, pages = {539-550}, keywords = {digital media, education system, international practice}, isbn = {978-953-178-305-0}, title = {Digital media in education system - review of international practice}, keyword = {digital media, education system, international practice}, publisher = {Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }