Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 521775

Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadžmenta


Horonitz, Maja
Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadžmenta, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 521775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadžmenta
(Contribution to behavioral economics in development of management)

Autori
Horonitz, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
02.07

Godina
2009

Stranica
110

Mentor
Lamza-Maronić, Maja

Ključne riječi
bihevioralana ekonomija; prospektivna teorija; menadţment; menadţersko odluĉivanje; heuristike; subjektivna vjerojatnost; efekt izvjesnosti; efekt refleksije; funkcija vrijednosti; efekt netransparentnosti dominacije; efekt pseudoizvjesnosti.
(Behavioral Economics; Prospect Theory; Management; Managerial decision-making; Heuristics; Subjective probabilities; Certainty Effect; Reflection Effect; Value Function; Nontransparency of domination; Pseudocertainty Effect.)

Sažetak
U uvodnom dijelu magistarskog rada dalo se obrazloţenje teme i prikazao rad po poglavljima. U drugom poglavlju definirao se problem istraţivanja koji je bio analizirati dokaze eksperimentalnih istraţivanja bihevioralnih ekonomista u svijetu i njihovih zakonitosti o procesu donošenja odluka, primijeniti te zakonitosti na menadţersko odluĉivanje i doprinijeti edukaciji menadţera o tim principima. Predmet magistraskog rada je analiziranje rezultata bihevioralnih istraţivanja i ( prospect theory ) prospektivne teorije koja ĉini osnovu bihevioralne ekonomije. Principi prospektivne teorije odnose se na donošenje odluka pod utjecajem rizika koji u uvjetima ekonomske krize mogu olakšati menadţerima donošenje odluka. Glavni cilj istraţivanja je bio spoznati zakone prospektivne teorije i ukazati na mogućnosti primjene rezultata bihevioralnih istraţivanja na menadţersko odluĉivanje ĉime se moţe doprinijeti razvoju menadţmenta ljudskih potencijala i samom menadţmentu. Polazilo se od hipoteze koja je potvrĊena: prospektivna teorija olakšava menadţerima donošenje odluka. Primijenjeno je kvalitativno multidisciplinarno istraţivanje i metoda analize sadrţaja. U trećem poglavlju iznosile su se definicije bihevioralne ekonomije, osnovna bihevioralna polazišta, povijesni kontekst nastajanja bihevioralne ekonomije. Objašnjavala se razlika bihevioralne ekonomije, ekonomije ponašanja, ekonomske psihologije i psihologije rada. U ĉetvrtom poglavlju analizirala su se novija istraţivanja iz podruĉja bihevioralne ekonomije. U petom poglavlju analizirali su se osnovni pojmovi u bihevioralnoj ekonomiji i opširnije prospektivna teorija. U šestom poglavlju analizirao se doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadţmenta. U sedmom poglavlju potvrĊene su postavljene hipoteze i izneseni su zakljuĉci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Horonitz (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Horonitz, Maja
Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadžmenta, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
Horonitz, M. (2009) 'Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menadžmenta', magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horonitz, M.}, year = {2009}, pages = {110}, keywords = {bihevioralana ekonomija, prospektivna teorija, menad\c{t}ment, menad\c{t}ersko odlu\^{c}ivanje, heuristike, subjektivna vjerojatnost, efekt izvjesnosti, efekt refleksije, funkcija vrijednosti, efekt netransparentnosti dominacije, efekt pseudoizvjesnosti.}, title = {Doprinos bihevioralne ekonomije u razvoju menad\v{z}menta}, keyword = {bihevioralana ekonomija, prospektivna teorija, menad\c{t}ment, menad\c{t}ersko odlu\^{c}ivanje, heuristike, subjektivna vjerojatnost, efekt izvjesnosti, efekt refleksije, funkcija vrijednosti, efekt netransparentnosti dominacije, efekt pseudoizvjesnosti.}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horonitz, M.}, year = {2009}, pages = {110}, keywords = {Behavioral Economics, Prospect Theory, Management, Managerial decision-making, Heuristics, Subjective probabilities, Certainty Effect, Reflection Effect, Value Function, Nontransparency of domination, Pseudocertainty Effect.}, title = {Contribution to behavioral economics in development of management}, keyword = {Behavioral Economics, Prospect Theory, Management, Managerial decision-making, Heuristics, Subjective probabilities, Certainty Effect, Reflection Effect, Value Function, Nontransparency of domination, Pseudocertainty Effect.}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font