Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu (CROSBI ID 365353)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Škare, Vatroslav Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Škare, Vatroslav

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu

Usprkos rastućoj važnosti interneta u inovacijama usluga još uvijek se malo zna o prirodi inovacija usluga u elektroničkom okruženju. Istovremeno, internetski marketing postao je važan dio teorije i prakse marketinga, a postavljeno je pitanje primjenjivosti tradicionalnog marketinškog miksa za provođenje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju. Istraživanjem za stolom provedena je kritička analiza recentne domaće i inozemne znanstvene i stručne literature iz područja inovacija, inovacija usluga i internetskog marketinga, čime su povezane dosadašnje spoznaje iz svakog od navedenih područja. Zatim je provedeno opisno istraživanje na uzorku uslužnih poduzeća u Republici Hrvatskoj u cilju identifikacije različitih dimenzija inovativnosti e-usluga te njihove klasifikacije. E-usluge u hrvatskim uskužnim poduzećima klasificirane su prema stupnju novosti te je utvrđena razina proaktivnosti strategija razvoja i uvođenja na tržište. Dosadašnji pristup klasifikacijama inovacija usluga pokazali su se prikladnima za izučavanje inovativnosti i klasifikaciju inovacija e-usluga. Nadalje, provjerena je prikladnost tradicionalnog marketinškog miksa za upravljanje internetskim marketingom u uslužnim poduzećima. Usprkos činjenici da se većina metoda i tehnika internetskog marketinga može promatrai u okviru tradicionalnog marketinškog miksa, identificirana je nova skupina aktivnosti upravljanja virtualnim zajednicama. Usporedbom primjene internetskog marketinga u uslužnim poduzećima i razine inovativnosti e-usluga utvrđena je njihova povezanost. Temeljem dobivenih spoznaja dane su preporuke za daljnja istraživanja te smjernice za primjenu u uslužnim poduzećima.

inovacije usluga; e-usluge; inovativnost; internetski marketing; marketinški miks

nije evidentirano

engleski

Service innovation based on Internet marketing

nije evidentirano

service innovation; e-services; innovativeness; internet marketing; marketing mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

275

12.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija