Nove paradigme obrazovanja u budućim društvima znanja (CROSBI ID 43645)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Leburić, Anči ; Lončar, Marija ; Dadić, Maja
hrvatski
Nove paradigme obrazovanja u budućim društvima znanja
Moguće je pretpostaviti nužnost promjena u obrazovnim procesima zbog stalnoga razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Naime, integracijom elemenata i primjenom novih tehnologija u obrazovnim procesima Hrvatska može povećati njihovu djelotvornost i učinkovitost sukladno svojim potrebama. Ujedno tako, može omogućiti obrazovnim ustanovama stjecanje povoljnijega položaja (i njegovoga zadržavanja) na svjetskom tržištu. U društvu znanja obrazovanje neće biti samo sljedbenik društvenih i gospodarskih promjena, već će postati aktivni faktor svoga razvoja i to u okvirima novih obrazovnih procesa. Slažemo se da su informacijske i komunikacijske tehnologije nevjerojatno važne za budućnost svake zemlje, pa tako i za Hrvatsku. Stoga bi ulaganje u njihovu implementaciju trebalo biti na državnoj listi prioriteta. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija, te novih modela i metoda stjecanja znanja (po)ostajao bi tako svojevrstan izazov različitim sferama hrvatskoga društva i stručnjacima s različitih područja društvenih znanosti (pedagozima, sociolozima i dr.).
obrazovna paradigma, društvo znanja, nove tehnologije
nije evidentirano
engleski
New educational paradigm in future knowledge societes
nije evidentirano
educational paradigm, knowledge society, new technologies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
163-170.
objavljeno
Podaci o knjizi
Šola in družba znanja
Kožuh, A. ; Felda, D.
Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
2011.
978-961-6528-95-5