Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove paradigme obrazovanja u budućim društvima znanja (CROSBI ID 43645)

Prilog u knjizi | ostalo

Leburić, Anči ; Lončar, Marija ; Dadić, Maja Nove paradigme obrazovanja u budućim društvima znanja // Šola in družba znanja / Kožuh, A. ; Felda, D. (ur.). Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2011. str. 163-170

Podaci o odgovornosti

Leburić, Anči ; Lončar, Marija ; Dadić, Maja

hrvatski

Nove paradigme obrazovanja u budućim društvima znanja

Moguće je pretpostaviti nužnost promjena u obrazovnim procesima zbog stalnoga razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Naime, integracijom elemenata i primjenom novih tehnologija u obrazovnim procesima Hrvatska može povećati njihovu djelotvornost i učinkovitost sukladno svojim potrebama. Ujedno tako, može omogućiti obrazovnim ustanovama stjecanje povoljnijega položaja (i njegovoga zadržavanja) na svjetskom tržištu. U društvu znanja obrazovanje neće biti samo sljedbenik društvenih i gospodarskih promjena, već će postati aktivni faktor svoga razvoja i to u okvirima novih obrazovnih procesa. Slažemo se da su informacijske i komunikacijske tehnologije nevjerojatno važne za budućnost svake zemlje, pa tako i za Hrvatsku. Stoga bi ulaganje u njihovu implementaciju trebalo biti na državnoj listi prioriteta. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija, te novih modela i metoda stjecanja znanja (po)ostajao bi tako svojevrstan izazov različitim sferama hrvatskoga društva i stručnjacima s različitih područja društvenih znanosti (pedagozima, sociolozima i dr.).

obrazovna paradigma, društvo znanja, nove tehnologije

nije evidentirano

engleski

New educational paradigm in future knowledge societes

nije evidentirano

educational paradigm, knowledge society, new technologies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-170.

objavljeno

Podaci o knjizi

Šola in družba znanja

Kožuh, A. ; Felda, D.

Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

2011.

978-961-6528-95-5

Povezanost rada

Sociologija