Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj edukativnih igara na matematičko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 365329)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pintek, Tamara Utjecaj edukativnih igara na matematičko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju / Pavleković, Margita (mentor); Đurđević, Ivana (neposredni voditelj). Slavonski Brod, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Pintek, Tamara

Pavleković, Margita

Đurđević, Ivana

hrvatski

Utjecaj edukativnih igara na matematičko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju

Razvojem tehnologije učenicima s teškoćama u razvoju omogućeno je da uče i usvajaju nastavni sadržaj drugačije od tradicionalnog. Pod tradicionalnim načinom učenja podrazumijeva se primjena udžbenika, bilježnica i listića, a stalnom primjenom istih metoda i oblika poučavanje učenike čini nemotiviranima za učenje. Primjenom računalne tehnologije učenici s teškoćama u razvoju uče pomoću različitih programa, a neki od njih su edukativne igre. Uvođenjem promjena učenici otkrivaju nove i zanimljive načine učenja te postaju motivirani kako na nastavi tako i u samostalnom učenju kod kuće. Često se javljaju problemi kao što su nedostatak računala u školama ili nestručni učitelji, ali to nije razlog da se učenici pomoću računala ne obrazuju. Većina učenika posjeduje računalo kod kuće i za njih provede dosta vremena, ali često upotrebljavaju računala samo radi zabave. No, računalo se može primijeniti i za učenje, istraživanje i pomoć onima koji se drugačije ne mogu snaći u današnjoj okolini, a to su učenici s teškoćama. Cilj je rada prezentirati utjecaj edukativnih računalnih igara na matematičko obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju.

računalne edukativne igre; primjena računala u nastavi; djeca s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

The impact of educational games on the mathematical education of children with disabilities

nije evidentirano

application of computers in teaching children with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

17.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Slavonski Brod

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Matematika