Utjecaj edukativnih igara na matematičko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 365329)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pintek, Tamara
Pavleković, Margita
Đurđević, Ivana
hrvatski
Utjecaj edukativnih igara na matematičko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju
Razvojem tehnologije učenicima s teškoćama u razvoju omogućeno je da uče i usvajaju nastavni sadržaj drugačije od tradicionalnog. Pod tradicionalnim načinom učenja podrazumijeva se primjena udžbenika, bilježnica i listića, a stalnom primjenom istih metoda i oblika poučavanje učenike čini nemotiviranima za učenje. Primjenom računalne tehnologije učenici s teškoćama u razvoju uče pomoću različitih programa, a neki od njih su edukativne igre. Uvođenjem promjena učenici otkrivaju nove i zanimljive načine učenja te postaju motivirani kako na nastavi tako i u samostalnom učenju kod kuće. Često se javljaju problemi kao što su nedostatak računala u školama ili nestručni učitelji, ali to nije razlog da se učenici pomoću računala ne obrazuju. Većina učenika posjeduje računalo kod kuće i za njih provede dosta vremena, ali često upotrebljavaju računala samo radi zabave. No, računalo se može primijeniti i za učenje, istraživanje i pomoć onima koji se drugačije ne mogu snaći u današnjoj okolini, a to su učenici s teškoćama. Cilj je rada prezentirati utjecaj edukativnih računalnih igara na matematičko obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju.
računalne edukativne igre; primjena računala u nastavi; djeca s teškoćama u razvoju
nije evidentirano
engleski
The impact of educational games on the mathematical education of children with disabilities
nije evidentirano
application of computers in teaching children with disabilities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
17.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Slavonski Brod