Osposobljavanje studenata za matematičku izobrazbu djece s posebnim potrebama (CROSBI ID 365327)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrovečki, Lidija
Pavleković, Margita
hrvatski
Osposobljavanje studenata za matematičku izobrazbu djece s posebnim potrebama
U ovom radu je precizan jedan način obrazovanja studenata za matematičko poučavanje učenika s posebnim potrebama. Opisani su problemi koji se javljaju u djece posebnih potreba. Provedeno je istraživanje koje je povezano razinom zadovoljstva ishodima učenja studenata Učiteljskog fakulteta u Osijeku. Cilj istraživanja je bio dobiti povratnu informaciju studenata na završetku učiteljskih studija o njihovom zadovoljstvu postignutom razinom kompetencije za matematičku izobrazbu djece posebnih potreba. U prethodnim godinama studenti su izrazili želju svoja teorijska saznanj o izobrazbi djece s poteškoćama potkrijepiti iskustvima neposrednog rada s takvom djecom. Nakon što su studenti jedan semestar neposredno radili po dva sata tjedno s učenicima s posebnim interesom za matematiku, od kojih su neki imali i različite poteškoće, potražili smo odgovore na neka pitanja. Istraživalo se zadovoljstvo studenata stečenim kompetencijama za prepoznavanje, odgoj, izobrazbu te pomoć djeci s posebnim potrebama.
osposobljavanje studenata za matematičku izobrazbu djece s posebnim potrebama; zadovoljstvo studenata; odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
Qualifying students for the mathematical education of children with special needs
nije evidentirano
training students for the mathematical education of children with special needs; student satisfaction; the education of children with special needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
27.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek